Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Japp, ännu en rasvalstråd -några som orkar engagera sig? :laugh: Just nu har jag en RR tik på 3,5år. Hon aktiveras förutom med den... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 545
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Ni som har små hundar, ca 5 kg, hur mycket färskfoder ger ni per dag? Och vad för sort ger ni?:) 2
Svar
37
· Visningar
7 746
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Vad är det första tecken ni sett på hundar som börjat få sämre syn? 2
Svar
32
· Visningar
12 052
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Det är lite kaos och katastrof här, för att uttrycka det milt. Jag har ju innan varit synnerligen priveligerad med hundvakt, så vovve... 2
Svar
21
· Visningar
5 077
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa var hos vet. imorse med min dam och tömde analsäckarna. Det var i princip vara var som tömdes så hon är självklart satt på medicin och...
Svar
0
· Visningar
754
Hundhälsa Är det fler än jag som har en rottis (eller annan ras för den delen) som överhuvudtaget inte fäller? Inte ens när jag duschat honom...
Svar
4
· Visningar
1 502
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Det är drygt två månader sedan Dafne löpte och idag upptäckte jag att bulvan var röd och irriterad, samt att hon har klara flytningar...
Svar
18
· Visningar
16 278
Hundhälsa Min hunds andedräkt luktar ruttet.. Hur får man bort lukten? Har nyligen tagit tandsten hos veterinären, men hon har lite kvar längst... 2
Svar
20
· Visningar
7 910
Hundavel & Ras Ni som föder upp hundar (eller andra djur), hur gör ni för att få in intresseanmälningar? Valphänvisning av rasklubben såklart men... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 721
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min tik började ruska på huvudet igår kväll och vara störd av något i ena örat. Hörselgången är ren och fin, blekrosa och ingen smuts...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag tänkte att min hund skulle få gå över på färskfoder efter det att hans eliminationsdiet är färdig. Då det inte verkar vara foder han... 2
Svar
29
· Visningar
3 915
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Jag har aldrig flugit med hund så jag har ingen aning om hur det går till :p Kan man resa med hunden från Arlanda, om inte vilken är...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag själv t ex är uppväxt med hundhår i smöret och är inte speciellt kinkig om soffan skulle vara lite hårig, medans min sambo kommer... 2
Svar
30
· Visningar
9 195
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Okej, nu blev rubriken alldeles galen. Men jag har iaf en tik på lite över 5 år som vid ca 1½ års ålder började göra utfall och blev...
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund ...och behöver nya träningskompisar! Nån som vill ställa upp? :p Kommer bo i Haninge men kan absolut åka en bit, i alla fall ibland... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 126
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har köpt en klövjeväska till hunden och det jag funderar på är hur långt vi kan gå med den på så här i början, har ingenting i den än så...
Svar
6
· Visningar
1 687
Senast: igbest
·
Hundhälsa Nu måste vi gå till botten med våran hunds morrningar. Varannan person säger att det beror på osäkerhet och den andra halvan säger... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 973
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hur lång tid brukar det dröja för en riktigt jobbig sträckning att gå över?
Svar
3
· Visningar
8 626
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Något är konstigt. I går på kvällen pep Billy till när vi låg i soffan och myste. Ungefär samma ljud/tut som när jag råkar trampa lite...
Svar
13
· Visningar
1 539
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Gamle Loke har börjat bli lite väl hård i magen och har det lite trögt med bajjandet. Jag skulle tippa på att det har med hans spondylos...
Svar
15
· Visningar
13 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka