Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det gäller alltså en dräktig tik som beräknas valpa inom 7 dagar. Hon har behandlats på djursjukhus mot kalkbrist, symtomen var...
Svar
3
· Visningar
6 017
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Hejsan! Jag har en lite kinkig vän som ska ha en hanvalp (schäfer) ur en i-kull, hon är emot namn typ Izor då det är för tufft, vill...
Svar
16
· Visningar
1 630
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa För 2 veckor sedan opererades min hund för entropion på bägge ögonen. Är det någon mer som har gjort en sådan operation och kan dela med...
Svar
0
· Visningar
1 037
Senast: sarapara
·
Hundavel & Ras ...imorgon, vad skulle det bli för ras då :-)? 6 7 8
Svar
156
· Visningar
13 000
Senast: Ethna
·
Hundavel & Ras Någon som är bra på att hitta på namn?! Jag och min syster ska starta en kennel ihop men det svåra är att hitta ett passande... 2
Svar
21
· Visningar
3 469
Hundhälsa Min lille dobermann på 20 mån har under dagen varit lite låg. Är glad, men inte så översvallande som vanligt. Han skakar lite lätt, inte...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Var hos veterinären idag för att ta det 2a blodprovet, då hon ringde och sa vi fick göra om det första. Det andra provet blev likadant... 2
Svar
36
· Visningar
4 385
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Sambon har fått ringorm vid armhålan -där katten ligger varje natt. Hund och katt visar inga symptom vad vi har sett, men det är ju...
Svar
9
· Visningar
6 133
Senast: Libra
·
Hundhälsa å jag hemma... är orolig att vovven inte kommer hem, slutat äta å slutat dricka helt sista dygnet. husse åkte i onsdags in... 2
Svar
36
· Visningar
6 206
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Jag lägger tråden här på hund eftersom det var min hund det gällde men det gäller ju egentligen all djur. Och innan någon börjar yla om... 2
Svar
25
· Visningar
4 618
Senast: Disen
·
Hundhälsa Vänder ryggen till i två sekunder, då står dottern och smörjer in hunden med handkräm... Tror ni man måste bada bort det (vill helst...
Svar
9
· Visningar
2 383
Senast: Gimlan
·
Hundhälsa Vad ska man ge till en äldre labbe som börjar tunna ut? Ska man öka på med nån form att protein och i så fall vad? Eller ska han ha...
Svar
6
· Visningar
1 133
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Vi tog över en 5-månaders valp för lite över en vecka sedan och han är så otroligt osäker så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med...
Svar
7
· Visningar
1 488
Senast: a_frida
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat ett ny vän till oss. Ruben är tokglad o vi oxå :) Nu känns livet fullkomligt igen med två underbara hundar... 2
Svar
32
· Visningar
5 504
Senast: JG
·
Övr. Hund Just nu går det ett program om skotträdsla för hundar på Kunskapskanalen. Senare kommer program om jaktbeteenden och belöningssystem...
Svar
7
· Visningar
977
Senast: vallhund
·
Övr. Hund ras? Alltså tävlat första lydnad med en lite svårare ras och sen bytt? Vad hade du för ras först och vad bytte du till? Vad märkte du... 2
Svar
25
· Visningar
4 144
Senast: yennork
·
Hundhälsa Hej, Jag har en jack russell terrier tik på 6 månader som vägrar bli rumsren.. Jag har haft henne sedan hon var 8 veckor gammal...
Svar
16
· Visningar
5 307
Senast: Jenka
·
Övr. Hund 2 ljuvliga hanhundar som är bröder men nu 8 månader och har börjat slåss med varandra...Finns det ngn lösning eller måste man ge bort...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: Glimfeather
·
Hundhälsa Igår fick vi åka akut till Strömsholm med vår älskade lilla hund. Det visade sig att han har ett mindre diskbråck :( Så nu blir det...
Svar
18
· Visningar
5 380
Senast: urkella
·
Övr. Hund Lille Fridolf fick sin dagsform dokumenterad med hjälp av husses Liquid Ego. Vi har en hel del kvar att jobba på innan han är...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer