Sv: Om du skulle köpa ny hund...
Klart du ska ha en sån!
Och jag ska ha ett peppar/salt marsvin av dig (alltså silveragouti hihi )
Klart du ska ha en sån!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Och jag är alldeles övertygad om att Ila skulle uppskatta en systerdotter här hemma också
Gah! Besinna mig!
Verkligen! Och jag är alldeles övertygad om att Ila skulle uppskatta en systerdotter här hemma också
Gah! Besinna mig!
Äh, varför då? Vallhundar är som chips, man ska inte ha en utan massor!
/Migo
som har BC nr tre på prov och har valp tingad till i vår... Vadå begränsa sig?
Klart du ska ha en sån!
(Och att Lyxas valpar är planerade lite sådär lagom tills jag ska skriva examensarbete gör ju inte saken lättare )
Det är perfekt att ha valp när man skriver exjobb Det hade jag och det var ypperligt med alla pauser som valpar kräver
Haha
Det finns ju liksom egentligen ingen anledning för mig att skaffa en till. Ila och jag har massor att jobba med tillsammans så det är ju inte så att jag behöver en till brukshund. Sen att det vore rooooooligt är ju en annan sak
(Och att Lyxas valpar är planerade lite sådär lagom tills jag ska skriva examensarbete gör ju inte saken lättare )
Det är perfekt att ha valp när man skriver exjobb Det hade jag och det var ypperligt med alla pauser som valpar kräver
Jag håller med! Jag hämtade odågan medan jag skrev exjobb, helt perfekt timing!
Hehehehehe.....
Jag håller med! Jag hämtade odågan medan jag skrev exjobb, helt perfekt timing!