Kennelnamn!

Sv: Kennelnamn!

Tänkte jag skulle berätta att jag och min syster fick igår från SKK att våra två namnförslag är skickade vidare till FCI:laugh:! Så nu får vi vänta ungefär en månad innan vi får reda på om våra förslag går igenom! Kan säga att som nummer två har vi Eurofinas, vi gillade det men håller tummarna att vi får det vi har som nummer ett på listan!!! Tack alla som gav förslag och gav oss ny energi till att komma på namn!!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 026
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 664
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 917
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 811
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Annonsera mera hundar 2