Nya vovven äter inte

Sv: Nya vovven äter inte

Så länge hunden inte blir tjock så kan du prova ge henne lite mer. :) Annars fungerar ris och morötter rätt bra som utfyllnad.

Sv: Nya vovven äter inte

Det blev inställt pga 2 akutfall och sjuk personal så ska dit på tisdag istället:)
Men nu äter hon rätt bra iaf, märkt att rutiner är viktiga för henne, att de dagar jag inte släpper ut hästarna och ska iväg på morgonen äter hon inget eller bara halva portionen men när jag släpper ut hästarna och hon får vara ute och springa på morgonen så äter hon jättebra:) även vilken tid spelar roll, är för sent eller för tidigt äter hon inte heller...
Jobbig hund:grin:

Köpte mer Voh idag och tog några med vanlig hundemat ist för lax för att se om det är laxen hon reagerar på iaf. Ville egentligen ha med kyckling men det fanns inte i affären.
Fick även hem provsmaks påse på Orijen torrfoder, den ville hon inte heller ha:grin::devil:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 907
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 100
Senast: Fetaost
·
Katthälsa Min ungerska hittekatt är 13 år gammal nu. Kastrerad sedan 6 månaders ålder. Frisk förutom en atopisk dermatit, som hon får kortison...
Svar
11
· Visningar
2 109
Senast: Marvin
·
Hundhälsa Hej Behöver lite tips på hur vi kan hindra vår valp Ascot, 8 mån, från att äta bajs (även hundbajs). För snart 4 veckor sen hade...
Svar
14
· Visningar
6 591
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka