Väldigt orolig

Sv: Väldigt orolig

Beklagar verkligen sorgen! :( Hur tar eran andra hund det?

Sista bilden i inlägget är helt underbar, han var verkligen superfin!

Jag beklagar verkligen att ni inte fick mer tid tillsammans. Samtidigt vill jag även passa på att säga hur fantastisk hundägare jag tycker att du verkar vara! Det känns som att du alltid tänker på dina djurs bästa och det är så otroligt fint av dig.

Jag kan inte öppna tråden utan att det svider i ögonen.
Det tunga beslutet var rätt! Ni ser Figge igen på andra sidan regnbågsbron.

Beklagar sorgen.

Jag lider med er. Så starkt av dig att tänka på hans bästa, nu har han inte längre någon smärta. Vila i frid.

Beklagar sorgen massor och tycker ni gjorde absolut rätt med tanke på hur pass illa det var mer flera saker.

tack igen till er alla!

Igår kom svaret från SKK, E på båda höfterna. Det känns på något sätt bra att få det bekräftat även därifrån att de faktiskt var så dåliga.
Nu ska vi lägga det här bakom oss o hoppas på att vi får ett bra hundår.

Han lärde oss mycket o gav oss så mycket kärlek, han kommer alltid finnas i våra hjärtan!

Liknande trådar

Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 208
Senast: Hedwig
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
4 266
Senast: Takire
·
Katthälsa Varning för smärre roman! Hello everybody! I januari adopterade jag en gammal tant-katt, på nu nätta 14 år :D En katt som hastigt och...
Svar
12
· Visningar
7 326
Senast: Mumfie
·
Hundhälsa Min CC-tik född feb 2012 är opererad för korsbandskada. En rejäl smäll som slet av korsbandet till 75%. Opererades TPLO på Blå stjärnan...
Svar
8
· Visningar
2 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix
  • DIY hästvård

Omröstningar