Första valpen

Sv: Första valpen

Jag tror inte jag har mer råd till mig själv än: njut :) båda mina valpar har varit otroligt lätta att ha att göra med. Förre var lätt hela livet. Denne får vi väl se om jag fått för mina synder ;)

Sluta inte kampa med hunden bara för att den biter i dig och dina kläder!
Det har tagit mig 2 år att få honom börja kampa ordentligt och jag ångrar verkligen att jag inte höll ut när han var ung.

Ensahetsträning och inkallning är det som är viktigast för mig vad gäller träning. Själv gillar jag att ta en lite äldre hund, valpar är sötast är de bor hos någon annan:D

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 577
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 100
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 694
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 990
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka