Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog gjort en gastroskopi på den hunden.
Min Leonberger har ju ätit det mesta genom åren. Dock har han aldrig tuggat sönder något, men det kanske inte behövs när man är så stor.
Det är enl vet omöjligt att avgöra om han hade magkatarr pga allt han svalde eller om han svalde saker för att han hade magkatarr. Oavsett vilket så har han inte tagit någonting på länge nu, efter en kur med Losec och foderbyte.
Det kan ju vara värt att kolla upp i alla fall.
Har man en riktig tuggare så hjälper det inte ens om hela huset är impregnerat i i starkaste Pirri Pirrisåsen.Det finns en fyspray som heter ssscat som verkar vara effektiv på hundar som biter/tuggar på saker. Googla på ssscat fyspray o läs fakta om den. Bara ett tips
Jag trodde jag var fiffig som använde senap på mattan för att skydda den. Men glömde senapen framme och kom hem och hittade min hund upp och ner i soffan sugandes på senapsflaskan som om det vore en nappflaska *suck*
Jag trodde jag var fiffig som använde senap på mattan för att skydda den. Men glömde senapen framme och kom hem och hittade min hund upp och ner i soffan sugandes på senapsflaskan som om det vore en nappflaska *suck*