Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag skulle vi ut på skogspromenad för att träna lite "se var du sätter tassarna", dvs inte bara på stigar. På vägen kommer vi ikapp en...
2
Svar
27
· Visningar
2 132
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Min hund gillar de där vita tuggbenen, så jag tänkte jag skulle köpa ett storpack. Bra att ha hemma. Är det något jag bör undvika, kan...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Alice, som är kastrerad, verkar vara det smaskigaste som finns enligt intakta hanar!! Speciellt grannens hane är som besatt av att lukta...
Svar
5
· Visningar
3 620
Senast: liasa
·
Övr. Hund När vi köpte vår första hund så blev det en kinesisk nakenhund, pga allergi i familjen. Men nu är vi inne på vår andra hund av samma ras...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 023
Senast: Delfinarie
·
Övr. Hund Igår vägde och mätte jag Minn och tänkte att det kunde vara kul att veta hur stora eller små era hundar är. Ras: Kelpie Kön: Tik...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
15 088
Senast: Piraja
·
Övr. Hund Har en valp som jag har satt igång att träna och jag började med att lära in klickern, och sedan ögonkontakt. Ögonkontakten kommer...
Svar
15
· Visningar
787
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag vill ställa ut vår stövare, räcker det om jag är medlem i stövarklubben eller måste ägaren också vara det? Är sambon som står som...
Svar
3
· Visningar
456
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver tips på hur jag kan fästa bilselen i lastöglan i bilbagaget? Hunden vägrar sitta i baksätet och jag får inte plats med någon...
Svar
9
· Visningar
10 108
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Ska gå över till torrfoder här inom en snar framtid och funderar lite på hur ni som ger torrfoder förvarar ert torrfoder. Låter ni det...
2
Svar
28
· Visningar
4 721
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Ibland känner jag att jag skulle behöva få några fler bra sätt att belöna. Inspirera mig? :)
2
Svar
27
· Visningar
1 803
Övr. Hund Hej! Har problem med vår 8 veckors valp, som springer runt hemma och gnäller för till synes ingen anledning. Han har varit hos oss nu...
2
Svar
24
· Visningar
7 184
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Kan ni som har erfarenhet av att importera hund berätta lite om hur det gick till? Hur visste ni att kenneln var seriös? Vad hamnade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
9 059
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vad har ni för halsband till era hundar? In med bilder (gärna med tillhörande hund :D)
2 3
Svar
41
· Visningar
14 692
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag har precis köpt en kombi, och skulle vilja skaffa en säker transportbur till min storpudelhane till den, och nu funderar jag lite på...
Svar
10
· Visningar
10 332
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Efter att ha pratat lite med rasfolk inom min ras där jag till största delen slagit handflatan i pannan så tänkte jag att en ny tråd...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 492
Senast: Bri
·
Övr. Hund Har en kompis som kommer att arbeta utomlands i tre månader. Han har ingen som kan ta hand om hans hund, vill inte ge bort/sälja den...
Svar
19
· Visningar
2 387
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Är det några här på buke som är ute och vandrar med era hundar? Vart har ni vandrat och vad har ni med er när ni är ute? Jag är himla...
2
Svar
31
· Visningar
2 584
Senast: Dentaku
·
F
Övr. Hund Vilken/vilka raser skulle du aldrig kunna tänka dig att ha? Och nu menar jag inte personlighetsmässigt eller så, utan nu får vi vara...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
21 777
Svar
126
· Visningar
7 118
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser