Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Länge länge har jag velat ha en hund men tiden har aldrig känts rätt. Men jag undrar om det någonsin kommer känns rätt? Hur gör ni...
2
Svar
24
· Visningar
29 187
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Fick hem en ny hund för en vecka sen. Hunden är 7 månaden, uppväxt på shelter i Spanien. Hittades i en kartong som 3 veckor. Denna...
Svar
15
· Visningar
1 436
Senast: hera_
·
Övr. Hund Jag vet inte så mycket om nose work, men ändå lockar det mig rätt rejält. Är det någon här som kan berätta lite om det? Hur man tränar...
2
Svar
25
· Visningar
4 215
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Jag har en schäfer på 17 månader. Hon har bra nerver och är allmänt väldigt självsäker, aldrig reaktiv eller långvarigt rädd. Vi träffar...
Svar
18
· Visningar
1 870
Senast: Maddox
·
T
Övr. Hund Har letat lite bland alla trådar, men inte hittat någon liknande så jag gör en ny.. ;) Jag har en amstaff hane på 3 år, som kissar...
Svar
15
· Visningar
5 329
Övr. Hund Hej jag har varit på ett kpt samt utredningshem i 16 månader . Har en kinesisk nakenhund som kvinnan som tar hand om ger inte min hund...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Varför är det ibland fyra domare som dömer brukstävlingar :confused:? Det vanliga är ju två?
Svar
5
· Visningar
616
Senast: Lona
·
Övr. Hund Vad har ni för rutiner kring rastningar? Hur långt går ni när syftet bara är att hunden ska få kissa och bajsa? Vilken tid tar ni sista...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 999
Senast: almitra
·
Övr. Hund Min bästa kompis pluggar i Polen och har lämnat sin hund till ett pensionat över påskhelgen då hon ska hem till Sverige. På pensionatet...
Svar
8
· Visningar
1 136
Senast: Modig_Korn
·
Svar
19
· Visningar
1 576
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Jag blir avundsjuk på andra hundträffar som planeras här; finns det några bukefalister med hund som bor i Dalarna eller inom rimligt...
2
Svar
31
· Visningar
1 369
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Jag blir ju nyfiken. Vad gör ni när ni inte jobbar? Oavsett om hunden är med på jobbet eller inte. Jag skrev upp alla varianter jag kom...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 007
Senast: Joelina
·
Övr. Hund Kan man på något vis använda hund i sökning av försvunnen katt? ID-hund har vi testat, men mer?
Svar
4
· Visningar
671
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Jag behöver inspiration för att komma på för mig nya lekar :bump:som jag kan använda mig av för att få bättre kontakt m min hund. Hon är...
Svar
13
· Visningar
1 004
Övr. Hund Jag vill ha tips på nördiga hundböcker! Om belöningsbaserad hundträning och om hundpsykologi. Jag har precis köpt "Vägen till hundens...
Svar
4
· Visningar
551
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Jag vet :o Jag har ingen hund än och inte vet jag när det blir i så fall. Men jag spånar på hundnamn ändå och skulle gärna vilja ha...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 118
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag var i morse i ett uthus när jag hörde någon som visslade så jag gick ut för att se vem och ser då att en hund springer ute på vår...
2
Svar
24
· Visningar
1 868
Senast: Vitsippan
·
Svar
0
· Visningar
147
·
Svar
0
· Visningar
220
·
Övr. Hund Jag behöver lite råd från bukes samlade kunskapsbank :D Min unghund tröttnar på sin mat. Han kan äta maten glatt och med god aptit i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka