Vom-mjöl skulle jag rekommendera. Luktar inte mumma för oss, men himmelriket för hundenNej, det har jag inte testat men har läst lite om det. Kanske testar det någon gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vom-mjöl skulle jag rekommendera. Luktar inte mumma för oss, men himmelriket för hundenNej, det har jag inte testat men har läst lite om det. Kanske testar det någon gång
Ammo äter med lite dåligt i perioder, bryr mig inte ett skvatt så länge han är fin i hullet vilket även din verkar varaJag börjar vänja mig tror jag.
Äter han inte en dag så äter han bättre dagen efter. Veterinären berömde både hullet och tyckte att han var väldigt välmusklad. Så jag känner inte att jag behöver oroa mig så mycket.
Men jobbigt är det ibland!
Ammo äter med lite dåligt i perioder, bryr mig inte ett skvatt så länge han är fin i hullet vilket även din verkar vara
(min uppf höll helt med mig ang ätandet)
Problemet för min hund är dock inte att han har dålig aptit, utan att han tröttnar på allt. Så att hälla på lite smör hade han säkert uppskattat väldigt, men säkert också tröttnat på efter någon vecka. Men skönt att du hittat ett sätt som funkar för din hundHar också en hund med dålig matlust. Jag brukar smälta ner lite smör med hett vatten och sen hälla över torrfodret. Maten blir klart mer intressant då (och för honom är det bara bra med lite extra fett).
Tack för tips Tror du att det går att jämföra med färskfoder som har vom i sig och luktar mycket av just det? För ett sådant foder åt han innan och det tröttnade han också påVom-mjöl skulle jag rekommendera. Luktar inte mumma för oss, men himmelriket för hunden
Torkad vom brukar slå det mesta - även färsk Hittar man inte vom-mjöl, gå går det utmärkt att köpa torkad vom och köra i mixer så man kan strö på vanliga matenTack för tips Tror du att det går att jämföra med färskfoder som har vom i sig och luktar mycket av just det? För ett sådant foder åt han innan och det tröttnade han också på