Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En ovtjarka, fem år gammal import som varit i Sverige i två dagar är på rymmen. Hen har varit stressad sedan hen kom till Sverige. Finns...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
14 261
Senast: Cao
·
Övr. Hund Hej! Har en treårig Fransk Bulldog, världens snällaste hund, men han blir på tok för glad när det kommer gäster hem till oss. Vilket nu...
Svar
7
· Visningar
1 750
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Vi fick hem vår labbe-valp för några veckor sedan och han har nu hunnit bli snart 4 månader. Han är en trevlig individ som är lyhörd och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 709
Övr. Hund Hej :) Jag har en Tollare på 10 månader. Vi började med ensamträningen när han var ca 11-12 veckor med sekunder, minuter, som sedan...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: LH90
·
Övr. Hund Jag är lite fundersam på det här med längd på promenader. Jag tycker det verkar som folk går så långt, gör verkligen alla det, eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 810
Senast: Sonic76
·
Övr. Hund Hej jag har en fila brasilero tik och undrar vilka länder jg inte får ha henne i.
2
Svar
31
· Visningar
3 166
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Vi börjar seriöst fundera på en jycke till framöver. Har en 7-årig kastrerad hane som väl inte har den bästa mentaliteten i...
2
Svar
32
· Visningar
2 784
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej, jag undrar vad ni hundmänniskor använder för hundförrarjackor som är vattentäta? Jag hittar antingen vanliga fritidsjackor typ ala...
Svar
7
· Visningar
1 592
Senast: LittleJohn
·
Övr. Hund Hej, jag tänkte det kunde vara kul att ha en liten cavalier träff. Själv har jag en kastrerad cavalier king charles spaniel hane. Han är...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: Pandora
·
S
Övr. Hund Hej tänkte börja sticka en tröja till hunden, någon som har en bild på någon fin tröja som ni kan visa så man får lite...
Svar
11
· Visningar
6 712
Senast: Mara
·
Övr. Hund Är det nån som använder sig av den kombon? jag har en stor golden och kommer eventuellt köra en Nissan almera ett tag och undrar om...
Svar
7
· Visningar
2 696
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Förr funderade jag mycket på övergången från en hund till två. Vissa menade att det var mycket mer jobb, andra att det inte var så stor...
Svar
11
· Visningar
4 611
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Som rubriken säger så undrar jag om du trivs bäst att ha en eller flera hundar. Om du trivs bäst med fler, hur många trivs du bäst med...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 312
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av att söka dispens för att få tävla med hund som långtidsbehandlas för kronisk sjukdom? Jag har...
Svar
9
· Visningar
2 852
Senast: bollen__
·
  • Låst
Övr. Hund De andra forumen här på Buke har ju shoppingtrådar, så jag startar en här på Hund också. Det måste ju finnas fler än jag som råkar...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
195 308
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hej! Jag och min pojkvän har ett distansförhållande och försöker träffa varandra i alla fall varannan vecka. När vi träffas gör vi det...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 544
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Hund Jag känner mig uppgiven och ledsen :( Senaste tiden har jag slagit knut på mig själv för att få ihop vardagen men lyckas inte på att bra...
2
Svar
20
· Visningar
2 379
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Tänkte höra om det finns hundmänniskor här som har erfarenhet av att ha med hunden på fjällvandringar i lite besvärligare terräng (för...
Svar
3
· Visningar
1 046
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: BoxochTess
·
Övr. Hund Ursäkta en okunnig men.... Vad gillar hundar när det kommer till mys och kel? Jag gillar att smeka Pilens blanka, svarta päls och gulla...
2
Svar
22
· Visningar
3 261
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka