Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

V
Övr. Hund jag labben och mellan dottern har lust att anmäla oss till ett eller möjligen två jaktprov här på hösten som ordnas av SSRK och så långt...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Okej, kanske en lite skum rubrik, men jag grubblar verkligen. Jag är otroligt (!) sugen på att skaffa hund och vill då hemskt gärna ha...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 990
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Kan någon beskriva lite mer ingående vad det är och hur det fungerar rent praktiskt? :)
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget en hanhund på 6 år. Han kom till mig som omplacering när han var två år. Redan då fanns det en tanke på att ha en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 625
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jo det är så att vår tik som nu blir 6år i sommar(?!?) alltid har pussats så mycket, så fort man räcker fram handen så slickar hon på...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jag har aldrig behövt dagmatte eller liknande till mina hundar innan, och nu när jag är igång och letar så känner jag mig genast lite...
Svar
1
· Visningar
599
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Övr. Hund Vi har visst överskridit antalet maxinlägg i vår första tråd :angel: Men vi vill väl snacka vidare? Kanske ska vi inleda med en...
99 100 101
Svar
2 019
· Visningar
100 197
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag har en stor hundgård i anslutning till huset, med lucka in till en begränsad del av huset. Fungerar perfekt för mina hundar...
Svar
15
· Visningar
1 884
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag vet att det på hästar finns massor av olika knep för att få bort tex gräsfläckar och liknande på vit päls. Finns det några knep som...
Svar
14
· Visningar
19 219
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Jag kommer ganska ofta over interesant forskning och nya artiklar (och gamla som jag inte sett forut:p) och tankte att vi behover en...
2
Svar
22
· Visningar
1 198
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Vad krävs av en terapihundar? Vilka tester görs? Har på mitt jobb haft in en hud som skulle utbildas till terapihund bla på bibliotek...
2
Svar
20
· Visningar
1 461
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har fått ett lite jobbigt problem med Ammo. Han verkar ha utvecklat lite separationsångest, ffa med att lämnas hemma (trots att mina...
Svar
19
· Visningar
975
Senast: Wingates
·
  • Låst
Övr. Hund Över tvåtusen inlägg i förra tråden! Dags för en ny? Vår lördagspromenad!
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
144 563
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag har en nära bekant som för ett år sedan köpte en berner sennen tik. Hon har alltid gillat rasen och kände att det var läge att kunna...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 340
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Vi har problem med att vår wachtelhund får otroliga mängder snö o därmed snökockor i pälsen. Tänkte se om någon här har tips på hur ni...
Svar
16
· Visningar
4 374
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag tjatar om min omplacering, förlåt. Han är 1.5 år och var först döpt till "Dot". Vem döper en icke prickig hanhund till Dot? Jaja nu...
2
Svar
21
· Visningar
2 026
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Förhoppningen är att när vintern är över så smått börja cykla med Filimon för att han långsamt ska få upp lite bättre flås än han har...
2
Svar
33
· Visningar
2 281
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Tyvärr så kan vår dagmatte inte har vår hund på dagarna längre när vi jobbar utan vi måste hitta en ny. En tjej har kontaktat oss via...
Svar
12
· Visningar
1 551
Övr. Hund Min hane har ett mjukisdjur en hund som är lika stor som han själv. Han älskar den hunden, han brottas och kastar runt med leksaken Nu...
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Jag letar efter en ny vår/höst jacka att träna hund i. Den ska vara något fodrad helst, vatten & vindtät (mycket viktigt, jag bor ju i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka