Den ultimata hundförarjackan?

Aldrig tänkt på att den skulle vara prasslig. Jag gillar att den är lite "styvare" i materialet än hurttas, den är för mjuk i min smak.
Tycker faktiskt min är finare än den nya :p
Den stora skillnaden verkar vara högre krage samt mer reflex än på den gamla? I övrigt ser det likadant ut med fickor och hake. Ser ut att vara samma material?

Jag har för mig att den var mjukare i materialet?
Undrar om jag ens tänker på den västen du har? :p

Gillar också bättre när den är enfärgad, som din! Gillar dock den höga kragen skarpt.

Vad är fördelen med ryggficka? :o

Oh, jag har alltid en eller två leksaker med där. Boll i snöre är viktigt då min ena hund belönas med det då hon alltid avbryter försök till harjakt på kommando :) Eller för lite uppletande. Jag kan ha på tunna täcken på hundarna till skogen och som jag tar av när dom är lösa - får plats i ryggfickan :P Man får in så mycket där att man till slut ser ut att ha babianrumpa :D

Oh, jag har alltid en eller två leksaker med där. Boll i snöre är viktigt då min ena hund belönas med det då hon alltid avbryter försök till harjakt på kommando :) Eller för lite uppletande. Jag kan ha på tunna täcken på hundarna till skogen och som jag tar av när dom är lösa - får plats i ryggfickan :P Man får in så mycket där att man till slut ser ut att ha babianrumpa :D

Haha, jag såg mig själv i spegel ingår med en helt fullproppad ryggficka och fick mig en liten tankeställare om hur jag egentligen ser ut bland folk... :D

Jag tycker ryggfickan är bra till all möjlig utrustning som jag inte vill ha i fickorna fram. Mindre i fickorna fram = mindre bylsigt och mindre som är mellan mig och hunden. De används till godis, nycklar, mobil och annat mindre.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 667
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 625
Övr. Hund Gjorde misstaget att köpa en lite för stor sele till Emiron när han var mindre i tron att han säkert skulle växa i den så småningom men...
2
Svar
23
· Visningar
2 453
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?