Den ultimata hundförarjackan?

Inte lär det vara jag, vi delade precis på oss. En av anledningarna var tydligen all tid (& pengar!) som läggs på hunden. :meh: Så iofs skulle han ju då ha kunnat skriva brevet:banghead:

:down:

Jag tycker ändå att det skrevs med glimten i ögat, och hoppas verkligen att det tas emot så av partnern också, annars är det ju så klart inte så roligt.

Det hade kunnat vara jag också, förutom att jag lägger helgerna på jakt i stället :p
Han hade dock menat det som ett kul skämt, och jag hade tolkat det så också.

:down:

Jag tycker ändå att det skrevs med glimten i ögat, och hoppas verkligen att det tas emot så av partnern också, annars är det ju så klart inte så roligt.

Det hade kunnat vara jag också, förutom att jag lägger helgerna på jakt i stället :p
Han hade dock menat det som ett kul skämt, och jag hade tolkat det så också.
Jag håller med, hade det varit riktat till mig så hade jag tagit det som ett kul skämt! :) Sen kanske frågat partnern på ett fint sätt om denne upplevde att mitt intresse tar för mkt tid och vad vi isåfall ska göra åt saken.

På tal om jackor och mindre sportig modell så har ju Hööks en hel del att välja mellan. En del riktigt snygga. Dock så får man ju inte den där ultimata ryggfickan som jag personligen älskar i hundförarjackor :)

Men ops, hittade faktiskt att även dom har en hundförarjacka som va riktigt snygg :)

På tal om jackor och mindre sportig modell så har ju Hööks en hel del att välja mellan. En del riktigt snygga. Dock så får man ju inte den där ultimata ryggfickan som jag personligen älskar i hundförarjackor :)

Men ops, hittade faktiskt att även dom har en hundförarjacka som va riktigt snygg :)

och på tal om detta - är det någon som provat deras nya hundförarväst? :)

En kompis har den och tycker den är kanon!

Jag har jackan! Riktigt bra fickor :up:

Har dom en ny modell eller är det samma som förra årets?
Jag köpte i alla fall en till våren 2015 och valde brodyr också, både fram och bak. Gick inte ens på 600 kr inklusive allt!
Jag är jättenöjd med både passform, funktion och brodyr. Hurttas är för stor för mig som drar XS/34 men Hööks minsta storlek sitter bra. Älskar ryggfickan!

image_zps3tubgjvx.jpeg

Jag bad de göra brodyren i samma färg som reflexranden på västen

image_zpssh4u9sza.jpeg

Så här ser den ut på, jag längst ner till höger.

Senast ändrad:
Har dom en ny modell eller är det samma som förra årets?
Jag köpte i alla fall en till våren 2015 och valde brodyr också, både fram och bak. Gick inte ens på 600 kr inklusive allt!
Jag är jättenöjd med både passform, funktion och brodyr. Hurttas är för stor för mig som drar XS/34 men Hööks minsta storlek sitter bra. Älskar ryggfickan!

Jag bad de göra brodyren i samma färg som reflexranden på västen
Så här ser den ut på, jag längst ner till höger.

Snygg! Jag tyckte att den gamla modellen kändes lite prasslig dock? Du upplever den inte så?
De har en ny modell som kom i höstas typ:
110295-12-15200-upp-fra-01.jpg

110295-12-15200-upp-bak-01.jpg

Jag har Hurttas XS men för mig som drar 34/36 är den också för stor :( Men den är bra när man ska ha jacka osv under!

Snygg! Jag tyckte att den gamla modellen kändes lite prasslig dock? Du upplever den inte så?

Jag har Hurttas XS men för mig som drar 34/36 är den också för stor :( Men den är bra när man ska ha jacka osv under!
Köp, bara köp :D:D

Aldrig tänkt på att den skulle vara prasslig. Jag gillar att den är lite "styvare" i materialet än hurttas, den är för mjuk i min smak.
Tycker faktiskt min är finare än den nya :p
Den stora skillnaden verkar vara högre krage samt mer reflex än på den gamla? I övrigt ser det likadant ut med fickor och hake. Ser ut att vara samma material?

Jag har haft både fleece och en jacka under min väst och det har fungerat det med! Men den känns inte stor även om man har t-shirt under. Dock kanske man vill ha tightare om man kör typ agility och ska springa fort.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 667
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 625
Övr. Hund Gjorde misstaget att köpa en lite för stor sele till Emiron när han var mindre i tron att han säkert skulle växa i den så småningom men...
2
Svar
23
· Visningar
2 453
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024