Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag fick den briljanta idén att Nikka (femårig jaktlabbe) skulle kunna funka som draghund, mest för skojs skull och som en aktivering...
Svar
11
· Visningar
1 454
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag är med i en träningsgrupp å fb och en där frågade efter hundvakt en vecka. Hur mycket tar man betalt ? Har aldrig träffat hunden...
2
Svar
20
· Visningar
10 415
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Inspirerad av allt knäppt jag ser på instagram (och för att inte kapa tråden om oseriös avel), är det väl dags för en dejtingtråd såhär...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
10 020
Senast: vallhund
·
  • Låst
Övr. Hund Eftersom gamla tråden strax är full så skapar jag en ny här där vi kan fortsätta att tjattra!
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
80 816
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag ville bara berätta det. Hunden, numera kallad Pilen, fungerar fantastiskt bra i vår familj. TV-kväll i soffan med en hund och en hög...
2
Svar
34
· Visningar
3 090
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Hur tänker ni kring att promenera en längre sträcka med era hundar när det är riktigt kallt ute? När tycker ni att det är för kallt för...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 056
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Mötte en lös staffe (?) i skogen idag på promenad med unghunden. Staffen kommer farande och attackerar min hund, som får ett par småsår...
Svar
8
· Visningar
728
Senast: mysboll
·
  • Låst
Övr. Hund temperatur. När jag åkte till VC vid 07:30 tiden var det - 6 ute o + 17 inne. x antal timmar senare så var det +/- 0 ute o + 10 inne...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 358
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vår labradortik är ungefär 10 månader och har idag börjat löpa för första gången. Än så länge är det väldigt sparsamt med blod och hon...
Svar
13
· Visningar
3 000
Övr. Hund Den har funnits på ÖoB men finns inte längre i deras sortiment. Har någon sett om den finns någon annanstans? Funkade så bra på min hund...
Svar
1
· Visningar
1 146
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hejsan! Är helt strålande glad och överraskad av mitt försäkringsbolag (ett av Sveriges största) att jag bara måste göra en tråd här...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Herr pudel börjar nu få en hel del päls igen och jag funderar på att klippa ner honom ganska mycket då han hatar allt vad pälsvård...
Svar
10
· Visningar
4 183
Övr. Hund Söker desperat efter någon som ska till Hööks någonstans i Sverige och samtidigt kan kika om denna Hundtäcke softshell finns kvar i...
Svar
11
· Visningar
1 098
Övr. Hund Hejsan! Jag undrar om någon utav er har erfarenhet av hundinstruktörs utbildningar i Stockholm. Jag ska börja utbilda mig nu i vår är...
Svar
14
· Visningar
832
Senast: Is
·
Övr. Hund Hej Jag undrar om det är någon mer här som har en Gran Danois och som vill dela med som om vad ni har för försäkring och vad den...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Nalasmatte
·
Övr. Hund Hej hej hemskt mycket hej! Jag har en welsh corgi cardigan hanne som snart blir ett år. Vi har haft en Hurtta Y-sele till honom när vi...
Svar
17
· Visningar
5 067
Senast: Vastgota
·
Övr. Hund Efter ett pass på klubben idag som inte gick lika fantastiskt som tänkt behöver jag hjälp och lite nya infallsvinklar. Min hund har noll...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund ... jag vill ha lite roliga, annorlunda, tuffa namn till hundar! Skriver nämligen en hundnamnbok, hehe, har man tråkigt måste man ju...
2 3
Svar
46
· Visningar
50 961
Senast: YaHilweh
·
Övr. Hund Jag är med på en sida för chinese crested. Jag ser en förvånande trend i att använda vanliga barnblöjor på hundarna. De används på...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 140
Senast: Haemoglobin
·
C
Övr. Hund Hej! Finns säkert 1000 trådar om detta sen innan men jag klarar inte riktigt av sökfuktionen! :o :D Undrar ifall ni som är...
2 3
Svar
48
· Visningar
43 706
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025