Leon har starka egna åsikter om det där med inne o ute

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan hålla mina hundar inomhus när dom ska vara inomhus..
Till skillnad från somliga
Du skryter om din kunskap om hund, sen klarar du inte ens basic
Jisses!

Awww, har du väntat länge på den här chansen?
pathead.gif

Den typen av lås som saknar låsvred och kräver nyckel är inte klokt att ha på utrymningsväg (vilket de flesta ytterdörrar i bostäder räknas som). Vid brand kommer du inte ut om nyckeln saknas eller är för varm att ta i. I flerbostadshus är de låsen inte tillåtna, tack och lov.
Jag är smart....
Jag slänger en köksstol genom ett fönster, sen hoppar jag ut där ;)

Du förnekar din motivation och förklarar din handling. Två olika saker. :confused:
Motivationen till att skriva...
Ja, jag gillar väl att tjafsa lite om ditt och datt ibland
Ibland läser jag något klokt, ibland korkat och ibland roligt.
Det är kul att få veta hur människor tänker (eller inte tänker)

Vad har du för fuskiga extrasmileisar :cautious: :D? (Vad heter smiley i plural på svenska :confused: ?)

Alla jag hittar! Jag gillar smileys (och skiter i svenskan). :D
(Det är bara att googla, med andra ord.)

Vad är din motivation för att skriva och läsa?
( läsa det jag skriver, du kan lätt undvika det)

Jag skriver och läser oftast för att själv utvecklas, ibland för att jag känner att jag kan bidra med något. Som allmän regel.

Alla jag hittar! Jag gillar smileys (och skiter i svenskan). :D
(Det är bara att googla, med andra ord.)

Jag skriver och läser oftast för att själv utvecklas, ibland för att jag känner att jag kan bidra med något. Som allmän regel.
Oftast?
Varför läser du mina inlägg?
Är det för att bidra eller för att utvecklas :D

Oftast?
Varför läser du mina inlägg?
Är det för att bidra eller för att utvecklas :D

Ärligt? Jag är inte tillräckligt intresserad av att hålla koll på dig att jag vet vem som skrivit inlägget förrän jag läst. Du har en totalanonym avatar som för mig är = den där gröna typen som skriver lite vad som helst lite överallt. Jag har alltså ingen individplan för dig, utan reagerar på vad du skrivit. I det här fallet utvecklas kanske - i bästa fall! - mitt tålamod. Och annars må det vara hänt.

Ärligt? Jag är inte tillräckligt intresserad av att hålla koll på dig att jag vet vem som skrivit inlägget förrän jag läst. Du har en totalanonym avatar som för mig är = den där gröna typen som skriver lite vad som helst lite överallt. Jag har alltså ingen individplan för dig, utan reagerar på vad du skrivit. I det här fallet utvecklas kanske - i bästa fall! - mitt tålamod. Och annars må det vara hänt.
Ointressanta tråkmånsar har jag blockat, orkar bara inte med dom

Jag tror faktiskt inte på ditt svar...ärligt....
Jag hinner knappt skriva ett inlägg och så är du där för att svara....
Anonym är jag inte heller....ärligt....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat