R
Raderad medlem 94602
Varför tittar man på Gunilla Persson?För att sucka uppgivet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tittar man på Gunilla Persson?För att sucka uppgivet?
Åh, insåg precis jag har en tetra Varm & Kall kvar i kylenPopcorn är för B för detta.
Jag har gjort Nachos och hällt upp ett glas rött (på allvar )
Enjoy meÅh, insåg precis jag har en tetra Varm & Kall kvar i kylen
Vad har du för fuskiga extrasmileisar ? (Vad heter smiley i plural på svenska ?)
Åh, GLASS! (Apropå vakthundstråden...)Popcorn är för B för detta.
Jag har gjort Nachos och hällt upp ett glas rött (på allvar )
Ointressanta tråkmånsar har jag blockat, orkar bara inte med dom
Jag tror faktiskt inte på ditt svar...ärligt....
Jag hinner knappt skriva ett inlägg och så är du där för att svara....
Anonym är jag inte heller....ärligt....
Oops!Jag läser och skriver på senior och hund. Jag har drygt 9000 inlägg. Om du känner att jag förföljer dig så tror jag du har en liten släng av storhetsvansinne.
17:34 skrev du ditt första inlägg i den här tråden. Jag skrev mitt första tre timmar senare. Om det är att du "knappt hunnit skriva" så undrar jag lite vad du använder tiden till? Och jag är hyfsat säker på att om jag går och rotar i dina historiska inlägg så hittar jag massor som jag inte sagt ett jäkla pip om. Det känns inte riktigt värt det för att bemöta en konspirationsteori dock, så foliehatt på!
Jag skrev heller inte att du är anonym, jag skrev att din avatar är totalanonym. Efter jag läst vad du skrivit känner jag ofta igen dig (det brukar gå i samma spår...), men inte innan. Du får ignorera vem du vill, min ignorelista är väldigt liten och jag föredrar att hålla den så.
Gör dig själv en tjänst o blocka mig, om inte annat så för ditt blodtryck.Ointressanta tråkmånsar har jag blockat, orkar bara inte med dom
Jag tror faktiskt inte på ditt svar...ärligt....
Jag hinner knappt skriva ett inlägg och så är du där för att svara....
Anonym är jag inte heller....ärligt....