Ung, snäll kille söker en likasinnad tjej. Min matte säger att jag är en tuff mjukiskille.
Du som älskar att bada och tycker att den perfekta sommardagen spenderas med att springa det snabbaste du kan genom vattnet. Du som gillar leksaker och tycker att den perfekta leken är att jaga mig och min leksak i timmar, men sen ändå aldrig försöker ta den av mig eftersom att du förstår hur mycket den betyder för mig.
Du som delar mitt stora intresse för skor. Kanske har vi en vacker dag några egna skor samlade i en fin hög i soffan? Jag är en sån som älskar att ge och jag kan putsa dina öron i timmar framför en bra film utan att du någonsin behöver putsa tillbaka.
Du får gärna dela mitt intresse för mat och du får inte vara rädd för höga höjder då en stor del av mitt liv spenderas både på köksbordet, diskbänken och på fönsterbrädorna. Man ser så mycket mer av världen från ovan (och högt uppe kan man ofta hitta mat också).
Men viktigast av allt är att du är glad och snäll, som jag. Bossiga tjejer som tacklas får mig att springa åt andra hållet. Sa jag springa? Jag älskar att springa. Så mycket att min matte kallar mig Forrest Gump. Hon påstår att vi lite lika, jag och Forrest.
Jag är en riktig friluftskille som tycker att dagen är för kort för att någonsin vilja gå in. Jag är den där som alltid är spårlöst försvunnen i samma sekund som matte öppnar ytterdörren för att gå in igen. Inte för att smita, bara för att få vara lite mer ute. Jag är en glad kille som njuter av det goda här i livet med en aldrig sinande optimism och energi. Livet är fullt av möjligheter och finns det en fest så är jag alltid bjuden.
Inga vägar är för långa, inga hinder är för höga och inget stup är för djupt för att inte våga hoppa.
Finns du där ute?