Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, vad har ni för planer för era hundar inför 2015? Själv känner jag mig kluven eftersom alla hundarna här hemma är svårt sjuka eller...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
6 935
Senast: Lona
·
Svar
15
· Visningar
1 650
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Min hund älskar grisöron, när han väl får ett så är det BARA det som gäller, tills det är uppätet. Efter sisådär tio minuter. Nu undrar...
2
Svar
34
· Visningar
2 307
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Året är slut om några få dagar och det är dags att blicka fram mot ett nytt utställningsår. Vad har ni för utställningar planerade för...
50 51 52
Svar
1 029
· Visningar
54 371
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Hunden kissade i sängen inatt (var inte helt pigg igår men nu är pigg). Hur städar man detta? Såg på nätet att sån där spray man köper i...
Svar
4
· Visningar
7 613
Senast: isafore
·
Övr. Hund Hejsan alla Har läst runt här i ett par år men aldrig skrivit något förrän nu. Tänkte fråga er om ni har några tips på hur man får en...
Svar
19
· Visningar
2 812
Senast: Octavius
·
Övr. Hund Jag använder ju torrfoder som träningsgodis. Smidigt att ha liggande i fickan, de får i sig rätt "bas" av näring osv de dagar en större...
Svar
7
· Visningar
682
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Är ni med och stödjer? Jag har lagt ut lockbete att jag skänker bort lektionstimmar när mina elever skänker pengar och hittills har vi...
Svar
5
· Visningar
582
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund http://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/tog-vargen-bade-drevdjur-och-hund--20151215/ Inget batteri i pejlen o började leta efter...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 352
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Idag har min hund dragit hästarnas lunchhö på pulka. Han fattar snabbt och gillar att ha uppgifter. Vi värmer upp huset med tre kaminer...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag gillar att stoppa in diverse aktivering i våra vanliga promenader; till exempel stadgeträning, parkour, upplet, tricks eller vad som...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Det har ju varit schäfer, dobermann,dalmatin, chiuhaua , muskelhundar osv. Vad tror ni kommer bli populärt härnäst?och vilka raser har...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 297
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Som en avknoppning på "Trendras-tråden" så kommer här en tråd om vilka hundsporter ni tror är på väg upp (och vilka är på väg ner)? Vad...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp att tänka. Jag har idag en skadad BC på 3,5 år som jag tävlar (tävlade?) inom brukset. Det är osäkert om hon...
Svar
9
· Visningar
1 132
Övr. Hund Jag behöver någon att lufta lite tankar med. Jag är uppvuxen med hund, men inte haft någon egen när jag flyttat hemifrån, men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Lite flummig rubrik. Min fråga är kring tandvisning och lydnadstävling. Någon med riktigt osäker hund som kommit på något bra sätt att...
2
Svar
32
· Visningar
1 808
Senast: Ginger840
·
Övr. Hund DOGGIE HARVEST SOUP The fall harvest makes this an inexpensive treat, and it's packed with antioxidants and phytonutrients. 4 cups...
Svar
0
· Visningar
473
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min ena hund är en 6,5 årig brukshund som jag tog över för ca 3,5 år sedan som omplacering. Hon har haft en stressproblematik som hos...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 548
Senast: Viva
·
Övr. Hund Ja precis som rubriken säger så verkar det bara bli mer och mer problem med min hund.. Har haft han i ca två månader nu, och han spyr i...
2
Svar
29
· Visningar
49 500
Övr. Hund Ska till fysioterapeut för hälsokontroll av Fridolf på tisdag. Antar att det är lite god stil att komma med en renbadad hund? Man blir...
Svar
15
· Visningar
1 224
Senast: Lampan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka