Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har skaffat en 9 månaders tik som är väldigt alert och håller bra koll på mig när vi är ute. Nu har jag henne lös i princip överallt och...
2
Svar
34
· Visningar
3 096
Senast: Amk
·
Övr. Hund Vi bor i parhus och delar infart med våra grannar. De har en dobermann som fta behöver ut och bajsa på nätterna- och de släpper ut honom...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 917
Senast: YorkWann
·
P
Övr. Hund Nu är jag och sambon inte lite trötta på våra hundar :devil: En helt vanlig dag kan se ut så här: 05.00 Sambo kliver upp och rastar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
76 538
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja, min unghund har blivit skotträdd. Innan hoppade han till lite när det smällde, men nu är han rädd - alltså fly i panik...
Svar
11
· Visningar
1 224
Övr. Hund Styrelsen var förbi nyss och sa att herr pudel ylar på nätterna (var ute ikväll) vet inte riktigt hur det ser ut på dagarna, ska gå och...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 837
Senast: Lona
·
Övr. Hund Jag vet att det iallafall finns en medlem här på buke som har byggt/renoverat en inomhushall för hundträning. Kanske finns fler som har...
2
Svar
25
· Visningar
5 395
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Är det någon här inne som kan förklara för en nybörjare hur en ska gå till för att träna nosework/doftdiskriminering? Inte för tävling...
2
Svar
24
· Visningar
4 210
Senast: Monstermom
·
  • Omröstning Omröstning
Övr. Hund Jag är usel på att sköta sånt som träningsdagbok - trots att jag vet att jag borde, att det hjälper, och hur kul det är att se tillbaka...
2
Svar
21
· Visningar
2 257
·
Övr. Hund Vi har skaffat ny hund, en ganska osäker och mammig unghund. Eftersom vi har barn tänkte vi att vovven får gå ut på morgonen och göra...
Svar
8
· Visningar
935
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund (Så gör man en trådrubrik, eller hur? :D) @Monstermom skrev om mig som nybörjare både på hund och Hund, i en annan tråd, men egentligen...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 057
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Ja vad har ni under skålarna för att skydda golven , behöver tips, har provat olika underlägg men det går igenom när mina slafsiga...
2
Svar
21
· Visningar
3 627
Övr. Hund Det är ju en del av de svenska hundmatsproducenterna (i synnerhet de som gör färskfoder) som har vissa anknytningar till pälsfarmer. Jag...
2
Svar
38
· Visningar
3 086
Senast: Sol
·
Övr. Hund Ni som har dagmatte/husse till era hundar, vad betalar ni per dag/månad? Har ev. hittat en dagmatte åt herr pudel, vi ska träffas...
Svar
11
· Visningar
942
Senast: pepp
·
Övr. Hund Jag har en bekant till mig som skaffat valp. Hon har haft den i ungefär en månad och har stött på ett problem. Ofta när hon (eller någon...
Svar
17
· Visningar
1 170
·
Övr. Hund Nya frågor! Hur brukar ni göra när ni tar med hunden till stranden? Hur länge stannar ni där, vad tar ni med, vad gör hunden under tiden...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 345
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Det är en jäkla tur att vi inte har piggsvin här hemma i Sverige
Svar
5
· Visningar
2 276
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har kört lite för mycket tungapportering med lillen och sabbat den vanliga apporten. Han griper direkt men tempot in är för dåligt...
Svar
13
· Visningar
845
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 921
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min bästa vän, klippan i stormen och världens bästa hund finns inte mer. Han blev 12.5 år. Allt var som vanligt sen bara ramlade han...
2
Svar
33
· Visningar
2 117
Senast: Viva
·
Övr. Hund Min hund har ätit färskfoder på morgonen, och torrfoder kvällen, detta då hennes mage ej fungerar helt hundra på enbart färskt. Hade...
Svar
8
· Visningar
2 187
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V