Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O Hills var inte bättre då.Tråden är sen 2007..
Sv: Hund som spyr titt som tätt..
O Hills var inte bättre då.
Om du menar trådskaparen så har hen inte varit inloggad på två år.Hej! Vet att de är fler år sedan denna tråd började. Men vi har en rottis som har nästan på pricken samma problem som du beskriver. Hur gick de för din hund & vad var de för något?
Ja de var hen jag menade. Såg detta inlägg först förra veckan och tyvärr stämmer de in på våran hund väldigt bra.Om du menar trådskaparen så har hen inte varit inloggad på två år.
Så är det ju! Men tänkte bara höra mig för hur de gick för hennes/hans hund. Vår ska in i morgon..@Emmywesterlund Jag råder dig att kontakta en veterinär om hunden har återkommande problem och du är orolig. Hälsofrågor på nätet är kluriga. Du kan få tjugo olika svar. Och alla kan vara fel. Det är dessutom hela 8 år sen hunden i tråden var sjuk så nya råd och rön kan ha kommit sedan dess även om de skulle ha samma åkomma
Ja de var hen jag menade. Såg detta inlägg först förra veckan och tyvärr stämmer de in på våran hund väldigt bra.