Pojkvän och hund

Pratade med min pojkvän och vi ska testa och se hur det fungerar mellan min hund och hans föräldrars hund. Försökte vara bestämd med hur jag vill ha det, men trodde inte det skulle vara så svårt att vara det, känns ju liksom krävande och otacksamt, men men...
Men vad jobbigt att vara i en relation där du måste anstränga dig för att vara bestämd? Hur orkar du med det? Alltså jag kan inte föreställa mig att vara med nån som liksom kör över mig om jag inte börjar kräva saker. Då finns det ju ingen lyhördhet eller respekt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 545
Senast: fixi
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Nota
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023