Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hej, vi hämtar våran valp om en månad (En låååååång månad) men jag undrar om vi måste sätta upp staket. Vi bor långt ute på landet med...
2
Svar
26
· Visningar
1 448
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag vet att en liknande tråd funnits förut, men kan inte hitta den nu. Men om en hundägare dör, hamnar i koma på sjukhus eller liknande...
Svar
15
· Visningar
2 132
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 354
Senast: mmbot
·
Övr. Hund Jag ska sluta spamma snackistråden med norgebilder. Nu blir det en egen tråd! Hundarna och jag är på norska västkusten, några mil söder...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 185
Senast: Migo
·
Övr. Hund Leon sjunger duo med Freddy Mercury så fort han får chansen.
Svar
5
· Visningar
511
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är de nån som har någon aning om vad jag ska göra. Mitt ex och jag separerade för två månader sen ungefär. Vi bestämde då att han tar...
2
Svar
24
· Visningar
3 965
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund En snabb fråga. Kan ett företag (HB eller AB) stå som köpare eller fodervärd i SKKs avtal och även då som registrerad ägare hos SKK?
Svar
0
· Visningar
346
Senast: utte
·
Övr. Hund Vi ska göra BPH på lördag och jag är både nervös och väldigt förväntansfull. Vore jätteglad om ni som gjort det har några tips eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 544
Senast: Meibla
·
Övr. Hund http://m.wikihow.com/Introduce-a-New-Puppy-to-the-Resident-Cat#Warnings Jag var lite osäker på vilket forum detta hörde hemma men då...
2
Svar
20
· Visningar
3 671
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Minn är ingen högintensiv kelpie utan en ganska lugn. I vardagen är hon helt underbar men jag skulle vilja ha mer galenskap i träningen...
Svar
15
· Visningar
1 327
Senast: snorp
·
Övr. Hund Min hund, 1 årig vakthund, hoppar i vissa situationer på min rygg (hon är stor). Har gjort så sen hon var liten. Det har t ex hänt när...
Svar
9
· Visningar
1 019
Övr. Hund Jag kan ha förståelse för att han blev irriterad på en hund som skäller, men hur i helsike tänkte han...
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Vad tycker ni, är det en självklarhet att hunden ska följa med i affärer (kläd, mat, zoo etc), till cafe, jobbet, eller till...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
19 252
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Vi har en underbar hanhund som var så duktig och följsam på promenader och hundmöten. Han kunde dra lite iblandat mot hundar han ville...
Svar
12
· Visningar
7 812
Övr. Hund hejsan☺️ Tills sommaren ska vi hämta våran labrador valp. (Ska bli så kul).. Men undrar det där med storlek på bur... Är sugen på en...
Svar
7
· Visningar
1 783
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Har dålig koll på vilka här i hund som bor i denna del av Sverige men om intresse finns vore det kul att dra ihop ett gäng med hund...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 770
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Jag vet på ett ungefär hur momenten går till. Men hur brukar det gå till under själva dagen? är det som en tävling där alla kommer...
2
Svar
37
· Visningar
2 063
Senast: igbest
·
Övr. Hund Jag och min familj har en hanhund (långhårig tax) som är 6 år gammal. Han är hur go och snäll som helst men när det kommer till att...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
Senast: Ozzy2010
·
Övr. Hund hej! Jag är ny här☺️. Jo det är såhär att jag och min pappa ska till sommaren köpa en labbe valp ( vi har tingat en) jag är mycket...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Emmsan100
·
Övr. Hund Vet egentligen inte vad jag vill med den här tråden, mer än att skriva av mig... Men så här är det: Jag/vi har en person som bor nära...
2
Svar
30
· Visningar
2 852
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka