@Milosari (och andra som kan svara)
Hur är det med skott? Brukar de flesta ta det och är det mycket dramatiskt?
De flesta tar skott ja, skulle gissa att det är 9 av 10. Vi ser sällan särskilt mycket reaktioner. Hundar som inte hört skott förut kan bli överraskade men oftast blir de inte rädda.

De flesta tar skott ja, skulle gissa att det är 9 av 10. Vi ser sällan särskilt mycket reaktioner. Hundar som inte hört skott förut kan bli överraskade men oftast blir de inte rädda.
Tack, så himla värdefullt att få fråga och få svar. Ger lite mer kött på benen än att bara läsa beskrivningar.:up:

Jag gjorde BPH i helgen med min hund, som absolut inte ska vara lös! Jag hade med en spårlina, sen knöt vi på 2 spårlinor till som klubben hade.

När det var hunden innan så gick provledaren igenom alla moment med mig i klubbhuset, sen gick vi ut och jag fick vänta en stund medans de gjorde sig klara. Sen började testet och jag blev hela tiden noga instruerad vad som skulle göras.

Hade en leksak i fickan och några köttbullar. Godiset används i "mattestet"

Jag hade ett läderhalsband (inte stryp) och koppel men vi hade linan på hela tiden.

Liknande trådar

L
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 509
Senast: Dentaku
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 354
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Jag har anmält min 2,5 åriga tik till BPH i oktober. Jag undrar om det är någon här som har gjort BPH med en reaktiv hund...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 462
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 783
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?