Att inte ha hunden/hundarna lösa annat än under konstant uppsikt eller jakt oavsett ålder är så främmande för mig att jag inte tänkte på att andra kanske inte har det när jag svarade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om staket, om jag får låna TS's tråd lite - VAD för staket har ni? Vi måste som sagt sätta upp staket så snart sambon är frisk. Vi har bland annat berg som staketet ska gå över. Vad ska man ha?
Här blir blandat. Mot vägen blir det bullerplank. Det kommer att byggas L-format och gå till husets ena knut med en dörr ut till gårdsplanen. Runt resten av trädgårdstomten blir det ett högre trästaket. Vi har även en del naturtomt. Där kommer det att bli ett högre gunnebostaket. Där är ändå bara skog så bygga fint trästaket där känns onödigt. Infarten och gårdsplanen får vara som det är idag. Där ska inga hundar vara mer än för i och urlastning i bil.På tal om staket, om jag får låna TS's tråd lite - VAD för staket har ni? Vi måste som sagt sätta upp staket så snart sambon är frisk. Vi har bland annat berg som staketet ska gå över. Vad ska man ha?
Valpar går inte långt ifrån sin meniska så staket är inget som behöver fixas innan valpen kommer.