Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Amen vad bra med nån som kan området. Då vet du säkert vart man kan vara
Jag är också intresserad, bor i Vimmerby kommun.
Jag har två hundar, men framför allt är det min vinthund som skulle behöva komma ut på lite äventyr Vet inte om @Kibani också skulle vara intresserad om du är i trakten just då?
Jag vet inte riktigt när jag kan än. Återkommer om det så fort jag vet.
Dessutom vet jag inte om jag vågar visa hundskrället för folk just nu :S Hon ser hemsk ut.
Äh, det gör min med imellanåtMin beter sig hemskt
Äh, det gör min med imellanåt
Har ni kommit fram till vart ni ska gå? Jag åker väl på att ta med bebis, så nånstans där man tar sig fram med barnvagn (syskonvagn) vore kanske bra om jag ska kunna följa med
Ska det vara i stan eller skogen?Växjö, jag har väldigt dålig koll på lämpliga typ promenadrundor men det bör väl finnas tycker jag kanske går att googla? Eller nån som vet nått?
Finns flera platser med stora gräsytor/sand där man kan släppa hundar med bra uppsikt.Ska det vara i stan eller skogen?
I stan finns ju hälsorundan , runt sjön faktiskt fin
jag vill se vit herdehund !!!! =DJag vet inte riktigt när jag kan än. Återkommer om det så fort jag vet.
Dessutom vet jag inte om jag vågar visa hundskrället för folk just nu :S Hon ser hemsk ut.
Hon är bara hälften vit herdehund. Resten är schäfer/känguru/vrålapajag vill se vit herdehund !!!! =D
Ännu coolare =DHon är bara hälften vit herdehund. Resten är schäfer/känguru/apa
Ska det vara i stan eller skogen?
I stan finns ju hälsorundan , runt sjön faktiskt fin