Hundträff Småland

Jag är också intresserad, bor i Vimmerby kommun.
Jag har två hundar, men framför allt är det min vinthund som skulle behöva komma ut på lite äventyr :) Vet inte om @Kibani också skulle vara intresserad om du är i trakten just då?

Kul med nån nära en själv :D

Jag är också intresserad, bor i Vimmerby kommun.
Jag har två hundar, men framför allt är det min vinthund som skulle behöva komma ut på lite äventyr :) Vet inte om @Kibani också skulle vara intresserad om du är i trakten just då?

Ja är jag i krokarna just då så kommer jag och skithunden gärna :)

@Monifa Men HAHA! Så seg du är! :p:D

Jag och Floke kan helgen 9/10 och 16/17. Jag tar det allra allra helst på söndagar, för då är det lugnast i stallet hehe! Men som sagt, jag kan lördagar också. Men hade föredragit söndagar ;)

@Joelina haha funderar så sällan på vilka som döljer sig bakom nicken :rofl::angel:

Plats: Växjö
3/4: Monifa
9/4: Monifa, Joelina
10/4: Monifa
16/4: Monifa, Joelina
17/4: Monifa

Plats: Växjö
3/4: Monifa
9/4: Monifa, Joelina
10/4: Monifa
16/4: Monifa, Joelina, AraSlei
17/4: Monifa, Araslei

Jag kaanske kan 3/4 också, men håller det öppet så länge :)

Jag vet inte riktigt när jag kan än. Återkommer om det så fort jag vet.
Dessutom vet jag inte om jag vågar visa hundskrället för folk just nu :S Hon ser hemsk ut.

Äh, det gör min med imellanåt :p

Har ni kommit fram till vart ni ska gå? Jag åker väl på att ta med bebis, så nånstans där man tar sig fram med barnvagn (syskonvagn) vore kanske bra om jag ska kunna följa med :)

Växjö, jag har väldigt dålig koll på lämpliga typ promenadrundor men det bör väl finnas tycker jag :) kanske går att googla? Eller nån som vet nått?

I bokskogen runt brukshundklubben finns en hel del rundor att gå.

Jag vet inte riktigt hur jag kan. Som det ser ut nu så kan 9:e och 17:e kanske funka men allt hänger på när fröken tänker börja löpa. Bäst är om ni bestämmer efter när det är bäst för er så hakar jag på om det passar.

Röstar på Bokskogen! Det är underbart fint där om våren! Det finns både kortare och längre rundor. Jag hade mer än gärna hängt med, men bor numer tyvärr i Stockholm :(

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 028
Senast: Farao
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka