Hundträff Småland

Plats: Växjö, samlas vid brukshundsklubben för promenad i bokskogen.
3/4: Monifa
9/4: Monifa, Joelina
10/4: Monifa
16/4: Monifa, Joelina, AraSlei
17/4: Monifa, Araslei

Så länge ingen blir ledsen över att vi vad det ser ut som bara blir tre om ingen mer tillkommer så tycker jag att vi kör på 16/4 :)

Jag hakar på den 16e, men det beror rätt mkt på bebis dagsform. Hon håller på att få en tand och är lagom gnällig mest hela tiden just nu. Åka bil eller vagn lite längre stunder uppskattas inte alls.

Slutet på maj borde jag kunna om det är i växjö. Är det närmare här så borde jag nog kunna komma ifrån lite mer. Det är det där med ungarna som ställer till det lite.

Då ska vi si...
Plats: Bokskogen i Växjö, samling vid brukshundsklubben. (Om ingen har invändningar på det)
Jag kan iallafall följande helger:
7/5
8/5
14/5
4/6
5/6

Längre fram vet jag inte men något av dessa borde vi la få till kanske :angel: Så hoppas jag att alla har lika bra schema som jag :D

@Mulles_matte @AraSlei @Joelina @Lime @emma82maria @attheedge @Kibani @kossankaj
och såklart ni andra som i smyg är superdupersugna på att ansluta er men inte vågat skriva i tråden :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 028
Senast: Farao
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 021
Senast: MML
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 410

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka