Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej. För lite mindre än två år sedan skaffade jag mig min första hund, en blandrastik av jakt- och vallhundsraser. Naiv och opåläst med...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 610
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick...
2
Svar
24
· Visningar
2 964
Övr. Hund Jag har en beardis collie som är mycket lyhörd och lydig i normala fall. Han aktiveras främst inom agility men även spår och lydnad på...
2
Svar
20
· Visningar
1 457
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag skrev nyligen i dejting-tråden på Senior att jag jag inte kunde hitta ett endaste fel på min senaste crush. Det visade sig dock att...
2
Svar
38
· Visningar
4 791
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund finns det någon här som bor i centrala Falun som kan hjälpa mig?
Svar
1
· Visningar
306
Senast: YlvaG
·
  • Låst
Övr. Hund Nu kunde jag inte hålla mig längre! NY TRÅD!
99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
94 553
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/29685 Som rubriken lyder, finns det någon som vet varför hundägare/jägare(?) har sina hundar...
2
Svar
32
· Visningar
2 336
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Hej! Vi börjar bli desperata och behöver hjälp med vårt problem. Vi har en blandras på snart 3 år som skäller när hon är ensam. Det har...
2
Svar
24
· Visningar
14 342
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag tänkte höra om någon har anmält sig/funderar på att anmäla sig till hundlöpet i år? :D
2
Svar
23
· Visningar
1 425
Senast: Wick
·
Övr. Hund Lite bilder på min Hund som gick bort . Som valp.
Svar
0
· Visningar
649
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Idag har det som inte fick hända våran älskade hund har lämnat oss hans finns inte längre han dog alldeles för tidigt blev bara 9 år...
Svar
17
· Visningar
1 112
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Varför skaffade du hund? Speglar ditt val av hund dig som person? På vilket sätt? Vem är din hund för dig? Hur ser det ut hemma, har...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 761
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hejsan allihopa! Min valp kommer hem imorgon och jag undrar vad jag ska tänka på?
Svar
4
· Visningar
627
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Nu när hunden är vaccinerad och har fått pass så blir jag sugen på att åka någonstans med honom. Vad finns det för roligt att göra i...
Svar
10
· Visningar
769
Senast: bitta
·
Övr. Hund Hej! Ni vet när man har en tränings sugen hund som viftar på svansen och kollar mot godis och leksakslådan och man har noll fantasi...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Linnpan
·
  • Låst
Övr. Hund Vad hade ni gjort? I helgen va jag ute och gick med mina hundar på grusväg långt från bebyggelse Jag möter grannarna med hund Dras hund...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
11 796
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Uppfödaren till en av mina hundar har blivit av med en av sina hanar i skogen utanför Vislanda i Småland. Lancashire heeler som lyssnar...
Svar
5
· Visningar
615
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Har anmält mig och herr pudel till en viltspårskurs :nailbiting: hoppas bara att vi kommer med (via spaniel/retrieverklubben) Det jag...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 212
Senast: pepp
·
Övr. Hund Hej, nu måste jag få stämma av med er igen. Pysslingen började på hunddagis i tisdags i förra veckan. Han är krypt, men jag vill inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 127
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min valp är knäpp. Hon tycker verkligen om när det är kallt och blir lätt för varm... Jag hoppas på att hon ska bli lite vettigare som...
Svar
18
· Visningar
5 234
Senast: LiZH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka