Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bara att inse att min lilla bil är för liten. Det blir nog en annan toyota då jag får ett bra pris. Frågan är bara i vilken modell en...
Svar
6
· Visningar
834
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde tipsa varandra om olika semestermål som är hundanpassade. Vandringsleder, rastplatser, badplatser, matställen ect. ect.
Svar
6
· Visningar
566
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Hej! Jag tränar rally och har problem med att få hunden att sätta sig rakt när jag dirigerar den från att ha suttit framför mig till att...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag har fått uppfattningen att det går att uppfostra hunden att hålla sig tills man kommer till lämpliga rastmarker där man kan och får...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 280
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Visst finns det fler styrelseledamöter här? Ibland har jag saknat att ha någon utomstående styrelse- och föreningsperson att bolla med...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 326
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en bättre hundbil, men i vanlig ordning blir jag bara förtjust i bilar med tröskel i bagageutrymmet. Så, finns det...
Svar
8
· Visningar
2 950
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur stor plats har din hund i sin bilbur? Lägg gärna i bild :) Minn har gott om plats i sin och den är faktiskt laglig enligt jbv mått...
Svar
5
· Visningar
2 073
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Finns det några regler för hur stort ett bagageutrymme ska vara vid transport av hund, dvs om man inte använder bur utan har t ex...
Svar
6
· Visningar
646
Övr. Hund Snabb fråga: Avstånd mellan slalompinnarna?
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej alla. Nu ar det inte langt tills vi far hem nya valpen :) Vi har redan en 2.5 arig schafer tik, och valpen kommer bli en hane...
Svar
9
· Visningar
1 855
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Jag har letat runt lite efter custom-made tjänstetecken till Tinja, men de jag mejlat har inte svarat.. Verkar som att de inte håller på...
Svar
5
· Visningar
981
Övr. Hund Om en utlänning besöker Sverige och tar hunden med sig, vilka regler är det som gäller? Är det samma regler för alla EU-länder? Hur är...
Svar
7
· Visningar
677
Senast: Magiana
·
Övr. Hund Läste just en bok som har inspirerat mig mycket, nämligen Friskvård för hund av Annika Falkenberg och Karin Yllö. Men nu är jag såklart...
Svar
7
· Visningar
520
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Kanske en något korkad fråga: Hur hanterar jag en väldigt "oralt orienterad" valp? Gammeltanten har aldrig reagerat såhär och ingen av...
Svar
9
· Visningar
921
Senast: Iamia
·
Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
2 079
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Hej kloka bukefolk. Denna fråga gäller inte mej utan En släkting till mig. Hon ska flytta till England till sin dotter och ska ha med...
Svar
10
· Visningar
2 342
Övr. Hund Jag har just "upptäckt" mini cooper och är lite småkär. Men innan jag faller hals över huvud måste jag ju veta om det är en lämplig...
Svar
13
· Visningar
3 192
Övr. Hund Jag och sambon har en liten busig dansk-svensk gårdshund på snart 3 år och 9 kg. Pga hans uppfinningsrikedom kombinerat med en viss...
Svar
7
· Visningar
3 912
Senast: utte
·
Övr. Hund Mitt stora intresse i livet är hundar och att träna hund och jag köpte för lite sen en blandrashund som är två år gammal. Vi har nu lärt...
Svar
11
· Visningar
1 395
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Är det bra med en sån där boll som man fyller med godis? Jag har ärligt talat aldrig köpt någon, men nu var det en kollega som bad mig...
Svar
11
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Tillbaka