Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har erfarenhet av Mach ergonomiska sele? Kan dom röra sig bra i den? Jag tycker om att man kan sätta kopplet där fram ifall...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Kontrast
·
Övr. Hund Jag har en cairnterrier på 13 år, som hela livet har skällt när man låser dörren. Nu ska jag flytta till annan ort för att plugga och...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Finns ju lite olika på marknaden, bland annat dessa två och även dogman cykelfäste. Någon som har erfarenhet kring de olika...
Svar
8
· Visningar
1 335
Svar
0
· Visningar
207
·
Svar
0
· Visningar
209
·
Övr. Hund Någon som har den och kan delge synpunkter på passform och hållbarhet? :) Kanske någon rent av vet hur de är i passformen jämfört med...
Svar
18
· Visningar
8 643
Övr. Hund Vår yngsta dalmatiner ålar ur sig selen. Han har lärt sig så nu går det på max en sekund. Det är en hurtta y-sele och den sitter bra...
Svar
5
· Visningar
908
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag har ett litet problem. Min kompis och hennes sambo skaffade en flatcoated retriever som nu är 1 år. Jag har en liten dvärgpudel...
2
Svar
24
· Visningar
2 036
Senast: ephyra
·
Övr. Hund Finns det riktigt smala halsband för utställning, som inte har stryp? Har försökt att googla. Funderar på att be någon kunnig...
Svar
8
· Visningar
1 903
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Hejsan! Jag undrar om det finns några här inne som känt av allergisymptom under valperioden men som senare blivit av med den när valpen...
Svar
6
· Visningar
2 822
Övr. Hund Hej. Jag och min familj ska köpa en liten tikvalp. Den är en welsh corgi cardigan och behöver ett hyfsat kort namn som passar till den...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Duplo
·
Övr. Hund hur väljer ni Vetrinär till era djur? Jag tycker det är jättesvårt, eftersom jag saknar kunskap själv Här i området finns små kliniker...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 453
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att skaffa valp till nästa sommar. Men vet inte vilken ras som skulle kunna passa mig, har några i tanken, skulle...
2
Svar
31
· Visningar
1 306
Senast: doglife
·
Övr. Hund Jag har nu hallit i min lilla bruna potatis :cool: (For sakerhets skull holl jag i alla killar sa jag kan be uppfodaren valja ut den...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 596
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej Som jag skrev förut så har vi just tagit bort våran hund på grund av sjukdom han var jättedåliga vi kunde inte göra nått saknanden...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Vår första hund. Alba är 13 veckor nu och vi vill lära oss och henne att spåra. Har provat lite hemma att dra ett grisöra på gräset ca 5...
Svar
12
· Visningar
2 402
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund blev lite fundersam idag när jag som vanligt bläddrade igenom valp annonser, vita långhåriga hundar så som ljusa golden, vita schäfer...
Svar
13
· Visningar
1 268
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa hund nr 2, vi har idag en 7-årig kastrerad hane, G, som tyvärr har en tendens att vakta resurser som mat/ben...
Svar
15
· Visningar
1 157
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Fattar inte att detta ska vara så svårt men var hittar man en bra godisburk/behållare? Bra = uppfyller följande kriterier: Tålig, gärna...
Svar
4
· Visningar
518
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund det är mitt problem..han börjar "gråta" direkt ja går ut. Ska jag gå ut o vänta tills han slutar gråta? han kommer inte sluta..förra...
Svar
14
· Visningar
5 126
Senast: kossankaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30