Nya namnforslag onskas. :)

Några av förslagen kanske redan är givna:
Yoghurt, salsa, hotsauce (SÅÅÅS!), biscuit, waffle, bread. Sedan något som kanske passar med toast men inte är ätbart: Tasty :)

Jag har nu kort alla namn forbi Maken ... som envist nobbar dem alla.:mad: ... sa nu har jag kort de varsta namn jag kan tanka mig och latsat att jag ar allvarlig :angel: och darfor har vi fatt ett par medgivanden. Jag vill ha mer rad och garna mer forslag.

Jag kommer i alla handelser att kalla hunden for Tater, Tater tot och andra anspelingar pa potatis:p ... men som registrerat namn utav de vi kom overens om gillar jag mest

Sushi
Henry
Sigismund

Suchi ar superenkelt att forkorta till ett par korta ljud bara for en "snappig" inkallning, Henry inte alls lika latt ... medan Siggi skulle funka ocksa. Nu behover jag ju inte tanka sa mycket pa det da Tater, spud, Buds och sa manga andra "nick names" ter sig naturligt for en brun potatis hund :laugh: sa annu ligger Sushi hogst pa listan. Fler ideer emottas med tacksamhet. :D

Burger
McD (Alt. Donald om man inte vill vara riktigt lika pangpå)
Kartoffel
Mash
Tartar
Janssons (frestelse)
Palt

Pommes Frites! French Fries på engelska och Fritte, eller Frasse till vardags. Eller Prisse, kanske? :d Mums!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Flyttade utomlands for nagra manader sedan o beslutade redan innan flytten att lata min hund stanna i Sverige av flera anledningar.. o...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Bewildered
·
Övr. Katt Maste fa skriva av mig lite innan jag blir tokig. Kopte tva Maine Coonkatter i varas som nu ar 8 manader. De kastrerades i juni och...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: aemaria
·
Övr. Hund Det har anknytning till Snuffsans trad men jag vill inte hora nagra forelasningar om vilken taskig hundagare jag ar som inte har pli pa...
2
Svar
39
· Visningar
2 870
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar