Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag har två frågor om två helt olika saker, men kändes onödigt att starta två trådar. 1. Kan två förare dela på en hund på SBK...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Jag har haft strul med Elvis apportering ett tag, och har nu insett att det nog är hans ägande som spökar. Skithunden (;)) vill helt...
Svar
10
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Såg en diskussion där en person hävdade att det från i år är lag på att hundar Max får vara ensamma 4h. Jag har tidigare bara sett...
Svar
6
· Visningar
2 714
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Hej! En liten fråga; jag vet att efter 2017 får kastrerade hundar inte delta i utställningar, men gäller detta även i lydnaden och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 724
Övr. Hund Ja jag har ju skrivit en del om min omplacering som är utåtagerande och rädd för människor. I onsdags åkte vi hem till mina föräldrar...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vad finns det för selar med ryggplatta så inte ringen och karbinhaken tar på själva ryggen? Jag ska använda selen som spårsele till...
Svar
5
· Visningar
1 306
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Vad gäller vid transport av hund i husvagn? Är det ens tillåtet? Frågar åt en kompis, alla hundarna får inte plats i dragbilen. OM...
Svar
18
· Visningar
6 555
Senast: Lona
·
Övr. Hund Hej på er alla. Har inte varit på Buke så länge och skulle vilja få ser er och eran hund/ar samt vad ni gör med varandra! (Hoppas att...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
13 021
Senast: mazariin
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo kommer att köpa hund nästa år. Min sambo har möjlighet att ta med hunden till jobbet vilket är fantastiskt. Dock...
Svar
7
· Visningar
1 297
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vänligen accepterar ni att inte röja mitt vanliga nick. Min hund behöver ett nytt hem o jag väntar samtal i helgen, förmedlat av en...
2
Svar
22
· Visningar
2 365
Övr. Hund Bara den här veckan har jag läst om 3 fall där större hund biter ihjäl småhund. 1. Rottis sitter i bil med bakluckan öppen och grindar...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
18 405
Senast: purity_666
·
Övr. Hund hej hörni! Jag har en working kelpie på 8 månader, min förhoppning är att kunna göra en godkänd start i rally lydnad under oktober.. Och...
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: Is
·
  • Låst
Övr. Hund När jag kom hem från veckohandlingen igår så fanns det en bil där med Leon i, han hade bitit av linan o rantat runt på bygden under...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
9 031
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Min ena hanhund började i höstats att helt plötsligt från att ha älskat alla andra hundar till att göra utfall, även om de går på andra...
Svar
7
· Visningar
744
Senast: wii
·
Övr. Hund Vad säger hundbuke om det här? http://www.djursidan.se/2016/07/13/det-har-ar-varfor-du-ska-aldrig-ska-lata-din-hund-slicka-dig-i-ansiktet/
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 683
Senast: Rouise
·
  • Låst
Övr. Hund Såg precis detta: http://gizmodo.com/this-cattle-herding-robot-will-put-dogs-out-of-jobs-1783586479 Vad tror ni? Visst att vissa...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 168
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Visst är det några här som har vandrat med hund och vill dela med sig av sina bästa tips och sina värsta not-to-do? Jag planerar för en...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Senast: Mearas
·
Övr. Hund Visst är det väl dags att vi på Bästkusten (härmed är även @niphredil inbjuden :D ;) ) träffas med våra hundar någon dag? Tänker att...
2
Svar
30
· Visningar
1 604
Senast: Kontrast
·
G
  • Låst
Övr. Hund Vilka är på? :banana: Jag och Cerberus vill gärna träffa lite hundar och hundmänniskor så jag tänkte att en trevlig promenad och en...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
19 551
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka