Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

På bilderna är vi i inhägnaden som Hund i Kålltorp har. Vi brukade ses vid Härlanda tjärn och promenera bort, men närmst är att gå från Studiegången tror jag. :)

Ser kul ut , min lektokiga, tramsiga goldenflicka skulle nog gillat att vara med, vi kanske hänger på nästa gång!

Tja, det var länge sedan vi hade någon träff nu. Järngänget bestod väl av mig, Dolly och Haukur. Och escodobe var väl med flera gånger med. Både jag och Haukur har flyttat iallafall. :p Men ni får dra ihop en träff, det var väldigt trevligt. Speciellt när vi hade tur med vädret. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar