Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Mötas vid stranden vid härlanda tjärn då, som vanligt? :laugh: Tid? Jag kan när som helst men vill gärna ha liiite sovmorgon. Vad tror ni om 12-tiden?

Killaloe, vad är din valp för ras?
Tror det finns lite vägbeskrivningar tidigare i den här tråden. Åker man buss tar man buss 17 till spåntorget tror jag det heter. Hållplatsen efter trätorget iallafall. Så går man en liten bit bara. Åker man bil så är det nog lättast att kika på eniro efter karta. :D Tror att gatan kanske heter smörslottsgatan som leder dit ner. Man kan åka e4an norrut (?) och ta av vid östra sjukhuset.

Ska se om jag kan få med mig min kompis med sina tre vovvar, en afghantik, en afghanvalp och en gammal cockerspanieldam. :p

Det är en golden jag har så han är en väldigt glad hund (och väldigt bufflig).
Karta var en bra idé så nu tror jag att jag har hyffsat bra koll på vart det ligger... Finns det någon bra parkering eller så i närheten av stranden eller måste man gå långt? (och är det någon som vill åka med söderifrån får ni säga till för jag har plats för fler i bilen :))

Jag hoppas ni saknar mig och Kirsty!:mad: *avundsjuk*

Klart vi gör! Själva kärnan av bukeprommisarna ju. Och Cebbe saknar sin flickvän. ;)

Killaloe: Låter som våra skulle kunna ha rätt kul ihop. Min är också väldigt glad och bufflig. :angel: Parkering finns precis nere vid sjön så du behöver inte gå alls för att möta upp oss. Eller tja, några meter då men inte så långt. ;)

Kanske dyker upp med Ceasar, brutus går fortfarande på en saftig pencilinkur så spårträffen för klara sig utan oss (Ceasar kan inte spåra)

Min kompis med afghanerna kunde inte följa med, hennes valp är för liten än så länge och hon hade ingen valpvakt. Min klasskompis med jackrusseln kunde inte heller, men hänger gärna på någon gång framöver. :p

escodobe: klart Ceasar ska följa med. Synd att Brutus är sjukskriven stackarn, han kanske kan följa med nästa gång (om det inte krockar med spårträffarna). :laugh:

Förresten, om det ösregnar så stället jag och Cebbe in. :cool:

kollade smhi imorse och det ska tydligen vara sol from idag kl 12 tills på måndag, yey!

Vad roligt! Vad är det för ras på valpisen? (Det kanske står nånstans här men jag minns inte. :D)

Vi brukar stå vid stranden och vara förvirrade och undra hur många som ska komma egentligen, så för att slippa vänta på folk som inte kommer dyka upp så kan vi väl göra en liten lista?

Kommer:

galathea
xDollyx
Killaloe
Enyas_Matte
Klasskompis till galathea (med liten blandrashund)

Kanske kommer:

escodobe
Cebbes kompis Ciaran (ridgeback)
Två whippetar

:laugh:

Åh vad skönt, för så kul är det ju intenär det är blåsigt och regnigt (som det så ofta är i göteborg) :D
Vi är verkligen laddade och ser fram emot lördag!

Japp, de ska bli jättekul!
Min valp är en blandis på 75 % Cavalier och 25 % Shih Tzu :)

ja ska bli så himla gott med sol, ska ge mej ut till delsjön nu tänkte jag =D bor ju 20 min promenad från härlanda tjärns strand, bara liite bortskämd =P

Ser fram emot den här maffiga buketräffen som bara den =D

Det sägs fortfarande att det ska vara sol imorgon så det ser ju riktigt lovande ut! Lite mer snö så hade det varit riktigt härligt, Cebbe älskar snö. :p

Jag har lyckats få lite mer kansken. Bl.a en med greyhound som kanske skulle hinna dyka upp vid inhägnaden iallafall. Men dom hade lite ont om tid så dom möter oss där isf, och hänger nog inte med på vår vanliga prommis efteråt om vi ska ta den. Jag sade att det nog inte tar så lång tid att gå dit men att vid halv ett borde vi ju vara där iallafall. :)
Och en liten bulldoggtjej kanske också kunde dyka upp, hon är också valp. Kanske är 10 månader nu eller nåt sånt.

Vi ser iallafall fram emot imorgon. Cerberus har varit och laddat i slottskogen idag och kastat runt med pinnar och försökt springa fast han var kopplad, så han lär bli superglad imorgon. :D

wiiie va skoj det ska bli!!!

jag kanske får med mej syrran och hennes phaleneflickor, men annars verkar vi ju redan bli ett gott gäng =D

*kl*
Tänkte lägga ut de bilderna som blev okej från idag :) Tyvärr blev det mest på dom stora hundarna eftersom det var enklast att fotografera när jag inte behövde hålla koll på Rufus.

26153956.jpg

26153957.jpg

26153958.jpg

26153959.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar