Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Får vi följa med?
Trots att min hund är en trotsig tonåring som har börjat skälla :devil:

:banana:

Klart du ska följa med. :D
Min hund går under namnet finnig tonåring just nu, så du är inte ensam. Han har ganska ofta glömt av hur man går i koppel, han är döv när han är lös och han piper helt random när man går på promenad. :cool: Så som sagt, du är inte ensam.

Ska vi ses vid stranden vid härlanda tjärn som vanligt då?

Får vi följa med?
Trots att min hund är en trotsig tonåring som har börjat skälla :devil:

:banana:
Nej bara tysta snälla hundar som går perfekt i koppel får följa med:angel:

Eller vänta nu... Då kan ju ingen av oss som brukar gå bukepromenader följa med. Kirsty låter som en mistlur när hon får syn på Cerberus som i sin tur kan utrymma hela härlanda om han skulle råka landa på sidan och Gand talar gärna om han också är på plats:D
Det är väl mer så att har man en väluppfostrad duktig hund så kanske man inte orkar med oredan på resten;)

Nej bara tysta snälla hundar som går perfekt i koppel får följa med:angel:

Eller vänta nu... Då kan ju ingen av oss som brukar gå bukepromenader följa med. Kirsty låter som en mistlur när hon får syn på Cerberus som i sin tur kan utrymma hela härlanda om han skulle råka landa på sidan och Gand talar gärna om han också är på plats:D
Det är väl mer så att har man en väluppfostrad duktig hund så kanske man inte orkar med oredan på resten;)

:rofl::rofl:

*KL*

Hur många blir vi nudå? Tänkte så vi slipper stå och vänta vid stranden allt för länge utan att veta vilka vi väntar på och om det ens kommer någon mer. :p Jag kanske drar med mig en bekant med en afghan om hon är ledig. Annars blir det bara jag och slyngeln tror jag. :)

Vad trist!

(Har du laptopen eller är inte du heller i skolan? :D)

Jag kommer!
En liiiten parantes finns och det är om jag eventuellt måste hämta en hund akut idag eller imorgon. Verkar hunden ok tar jag med honom, annars får jag ställa in med kort varsel. Kan inte du pma mig ditt nummer så kan jag skicka ett sms ifall det skulle bli strul.

Jag kommer. Har hämtat hunden nu och han behöver definitivt springa av sig lite... Uj va tjock han är. Lova att inte skratta åt honom;)

Haha! Jag lovar. ;) Vad är det för jycke?

Vi har träffat en afghan och en saluki idag så vi har sprungit lite. Cerberus får, på gott och på ont, bättre kondis hela tiden. Jag har inte en chans att fånga byrackan så länge det finns ens en liten chans att någon annan vill springa med honom. :cool:

Haha, du får väl springa du också så du också bygger kondis;)

Vi drar vovvens historia imorgon, den är lång och invecklad. Det är i alla fall en greyhoundhanne.

Oh, en till vintis iaf. Cerberus lycka är gjord. Men vi ses imorgon då. :)

*anropar dolly och ängslig* Skulle ni med eller? :p

Vi kan ju inte låta denna tråden självdö!

Nu får vi allt ta o styra upp något inom en snar framtid =) Vilka är intresserade av att träffas och promenera och ev låta hundarna busa lite någon helg framöver?

Olydiga som lydiga hundar och gaphalsar varmt välkomna =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar