Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

26153960.jpg

26153961.jpg

26153962.jpg

26153955.jpg

Vi tyckte det var jätte trevligt att träffa alla! :)

Åh vad fina dina bilder blev! :laugh: Jag ska lägga in mina sedan med och se om några blev bra.

Det var jättekul att så många kunde komma och att det blev lagom små gäng i olika storlekar. Perfekt ju. :p Jag har en trött och nöjd hund här hemma nu som inte alls tyckte det var kul när dobbistanten ville få igång lek när han kom hem. Soooovaaa säger han och har däckat på köksgolvet. ;)

Delvis kl

Jag blir så avundsjuk på er, ni verkar ha så kul på era träffar. Jag önskar jag bodde lite närmare Gbg...

Naw, vad fina bilder! Nästa gång kankse Enya vågar lite mer.. ;P

Delvis kl

Jag blir så avundsjuk på er, ni verkar ha så kul på era träffar. Jag önskar jag bodde lite närmare Gbg...

Vart är det du bor? Vi får ordna en lite mer heldag någon gång, så kanske det är värt att åka lite längre. :laugh: Idag hade egentligen varit super att ta med sig lite engångsgrill och sånt och suttit och lapat sol. Det var is på sjön och massa människor som grillade och myste. Myyyysigt!!

Jag är förvånad att så många inte blev suddiga med tanke på vilken fart dom fick :D Ska bli himla spännande att se dina bilder sen också.. Haha ja Rufus tänkte ungefär detsamma när han kom hem och ligger framför ytterdörren och sover :D

Det låter som en jätte bra idé att åka iväg en lite längre stund (gärna någon gång i vår när det börjar bli varmare ute) så om det blir av följer iaf vi gärna med :D

Vart är det du bor?

Jag bor ca 2.5 timmar norr om Gbg, utanför Strömstad. Jo, det skulle verkligen vara trevligt och kul att kunna vara med någon gång. Jag är ju ändå i Gbg lite då och då, så det vore absolut värt det att ta med hunden och träffa er någon gång.

Ja det är klart du får! Om du vill kan jag maila orginalbilden till dig så får du den förhoppningsvis i bättre kvalité och större storlek? :laugh:

Det är inte alls snällt av alla att ge sig på min hund :mad: Dom är bara avis för att han är så vit och ren tror jag :D ;)

Haha! Skitsmart ju! Har man inte storleken måste man ju dra fördel av något annat. Han är ju sjukt snabb ändå för att vara så liten med. :D

DSC01832.jpg

DSC01801.jpg

DSC01842.jpg

Jag tycker Ceasar påminner om Bamsen eller vad tyggrisen heter i Lotta på Bråkmakargatan på den här bilden:
DSC01815.jpg

:D

DSC01831.jpg

Och så här såg det ut här hemma i sängen sedan:
DSC01870.jpg

Det var ju jätte många fina bilder du tog idag :) Är det ok om jag snor den på mig och Rufus? Fast jag gillar inte riktigt att alla var på honom, för på vissa bilder ser det nästan ut som om han är någon form av hare eller så för era vintisar ;)

Stjäl på du bara. :) Hihi! Men dom jagar alltid den som är glad och dum nog att springa i förväg. ;) Rufus verkade ju inte tycka det var så jättejobbigt iallafalla, vissa får man ju "rädda" för att dom blir osäkra och så där. Cerberus brukar bli osäker när hundar som morrar när dom leker (som Åke gjorde) jagar honom, då slutar han springa och tycker det är lite otäckt. :/

Haha nej, han verkade snarare tycka att det var rätt kul med tanke på att han var dum nog att fortsätta springa före ;) :D

Haha! Ja, och det är ju det som är så härligt! Cebbe brukar gilla att leka med just golden och flattar, dom brukar vara lika flamsiga och tramsiga och glada som han själv är. :D

Träffas ni fortfarande? Hade vart kul att joina i sommar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar