Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Jag åker troligtvis också bort på söndag men är jag hemma (och i så fall åker på måndag) så hänger vi gärna på en sväng.

tjoho! ja jag vet inte riktigt hur det ser ut för oss på lördag än nämligen, men söndag är vi definitivt tillbaka i stan =D annars får vi väl köra någon dag senare på veckan eller nästa helg =)

Vi är tyvärr i uddevalla och jobbar till 16 på söndag =/ men är tillbaka i stan igen på måndag!

Tyvärr kommer inte vi att joina er alls på promenader, Zaga har blivit "påhoppad" av en lös hund och nu får vi börja från början ...

Hon stressar av att se andra hundar, möten går bra men en hel promenad med andra hundar är för mycket nu ..

Ha så trevligt

Haha! Jaa, hon har ju typ sikte på honom redan när dom börjar springa bortåt. :D Men det är rätt, man måste ju hålla dom på plats ju. ;)

Haha! Jaa, hon har ju typ sikte på honom redan när dom börjar springa bortåt. :D Men det är rätt, man måste ju hålla dom på plats ju. ;)

Haha, ja hon är knäpp, hon ser väl hur matte gör när hon håller sina pojkar borta från konkurrenterna:angel:

åååh! det där har jag ju helt missat! och nu vart de försent =P

BTW så har jag och gand varit på rallylydnad idag. och nu är han så trött att han inte ens orkade hälsa vid dörren när jag kom hem från gymmet, gamla man haha.

Men anyhooo, vi kommer vara i stort sätt lediga i två veckor nu, bortsett från nästa helg när vi ska till uddevalla och jobba lite. Så vi är jättepå playdates och promenader, helst på dagarna/em eftersom matte tränar på kvällarna =)

Men Yey!! man kanske ska vänta och se om fler kan, och när de i så fall kan innan vi bestämmer något, men det hade vart jätteskoj =)

Nää nu tar jag tag i detta, Gand saknar sina kompisar och är trött på mattes eviga tjat om alla läckerbitar (salukis) hon ser överallt.

Så Onsdag kl 14:30 vid Härlanda tjärn?

(eller tidigare på tis eller tors går oxå bra, men då måste vi vara hemma igen kl 15 , även när som helst på fredag går bra för oss.)

vädret verkar ju inte bli det bästa, men man kan ju preliminärboka, och sålänge det inte öser ner, komemr jag gå promenad runt tjärnen i vilket fall som helst. annars står inte jag och Lille herrn ut med varandra =P
Han har nämligen inget vett, så han bryr sej inte om vad det är för väder...

yeeey!!!

vi får hoppas att vi slipper dunderregn. jag fick mej en EXTREMT blöt promenad runt tjärnen häromdagen. =P

Åh nu kunde jag se det =) härligt att Gands andetag hörs lika bra som hans skall typ haha!

Darn, jag har psykologen kl 13.30 på onsdagar. Och så har jag panikplugg inför tenta fram till den sista så jag törs knappt vara hemifrån så länge. Men ja, hinner tyvärr inte till dess ändå. Typist.

ååh va trist! men säg till om du vill/kan en annan dag. för jag är ledig från skolan just nu så det ända jag är upptagen på är träning om kvällarna =)

Puttar lite ifall någon annan kan tänka sej att följa med.

Men vi spikar onsdag kl 14:30 vid härlanda tjärn då. annars får vi höras av =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar