Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

KL

Jag vill också! (fortfarande)
När blir det av?
Jag kan alla vardags eftermiddagar/kvällar.. och helger. :angel:

Jag föreslår en promenad på fredag, Glim är i stan så vi ska ut en sväng i alla fall (bestämmer jag).

När vet jag inte riktigt, har inte fått svar från emelie och var är flytande.. Vilka är intresserade?

jag är intresserad, men bvet inte EXAKT när vi kommer tillbaka från utgrävningen. men troligtvis kl 15.. så måste jag hämta plutten i mölndal. så jag kan nog inte försen tidigast...... 16-16:30..... beroende på vart iofs =)

Najs, vet som sagt inte vilken tid glim är i stan men kommer hon tidigare kanske jag kan uppehålla henne till 16-17tiden;)
Skriver i tråden imorron när jag fått svar från damen.

Jag är på om det inte ösregnar. ;) Har föreläsning till 10 bara och innan dess antar jag att ni inte ska ut. Så jag kan när som helst. :D

Glim ska inte med i alla fall så jag kan när som, om vi säger halv 5 så hinner jag rida innan;)

Jag är rätt sjuk men jag hoppas jag kan följa med ändå. Bara jag inte får feber och ni inte tänker gå värsta språngmarschen i superhögt tempo. :p Jag borde också rida innan så halv fem blir bra för min del. Vart går vi denna gången?

men va jobbig du är =P ja jag får väl slå ett slag för härlanda tjärn, eftersom det är hyffsat nära mej, ni kan släppa era vilddjur i en inhägnad och om jag behöver byta kläder efter en hel dags utgrävningar, så hinner jag troligtvis det =D

kl

Följer gärna med någon annan gång, just nu har jag dock en hund som löper, och är vrålkåt :cool: Så vi beblandar oss inte med andra hundar alls just för tillfället :p

Ska vi mötas vid stranden då, som förra gången? :)

det kan vi göra! och om jag blir lite sen så får jag höra av mej och gå ikapp er =D
men jag tror vi ska få sluta lite tidigare imorgon så det ska nog inte vara några problem!

det kan vi göra! och om jag blir lite sen så får jag höra av mej och gå ikapp er =D
men jag tror vi ska få sluta lite tidigare imorgon så det ska nog inte vara några problem!

Var bor du någonstans? Bor du nära kan jag kasnke hämta upp dig om det är kollektivtrafiken som tar tid..?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 012
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar