Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

auuu, hoppas det inte blir något dumt med såret då =) och om vi inte se simorgon, så en annan gång =)

auuu, hoppas det inte blir något dumt med såret då =) och om vi inte se simorgon, så en annan gång =)
Nej det var inte såååå farligt men Kirsty tycker väldigt synd om sig själv och för att understryka sitt elände väljer hon att skutta på tre ben så matte ska se att hon lider;)

naaw. såklart!
men skönt att det inte var så illa då.
Lille Herrn blev attackerad av katten på mitt jobb förra året och det bara sprutade blod, nånstans i ansiktet. och jag tänkte direkt NEJ INTE MUNNEN! men han hade "bara" blivit piercad i örat.

Efteråt ruskade han lite på sej, sen traskade han på som om inget hade hänt. även fast matte hade hjärtat i halsgropen hela vägen hem =P Så är här är det omvänt. jag var tillochmed till vetten med en tryckkänslig nos.. men nu två år efter vet jag iaf vad det berodde på haha!!!

Efteråt ruskade han lite på sej, sen traskade han på som om inget hade hänt. även fast matte hade hjärtat i halsgropen hela vägen hem =P Så är här är det omvänt. jag var tillochmed till vetten med en tryckkänslig nos.. men nu två år efter vet jag iaf vad det berodde på haha!!!
Haha, jo så har mina tidigare voffar varit, har dom haltat har nåt varit brutet. Kirsty kan dock skrika som en stucken gris för att man NÄSTAN trampat på henne, lika bra i förebyggande syfte lixom;) Hon haltade inte alls när vi var hos maria utan lekte tom med Kimi men nu när hon kommit hem har hon börjat känna efter och vid närmare eftertanke gör det såklart FRUKTANSVÄRT ont:eek:

Galathea vet ju hur det är med dramaqueen. Men som sagt, får se om vi dyker upp imorgon, annars är vi på på senare bukepromenader, även som det är lite tight på helgerna framöver så passar vardagsem oss perfekt.

haha, ja vilka personligheter dom är ändå.

Lille Herrn har tokdäckat här och jag måste nog ruska om hela sängen för o få honom att vakna. (eller ruska kopplet:p)

ja vi kan de flesta vardagseftermiddagar oxå om jag inte tränar tidigt på friskis eller så =)

Galathea vet ju hur det är med dramaqueen. Men som sagt, får se om vi dyker upp imorgon, annars är vi på på senare bukepromenader, även som det är lite tight på helgerna framöver så passar vardagsem oss perfekt.

Hehe. Visst är det kul att äga en dramaueen? Min hund skriker inte alls länge över saker. ;) På en utställning en gång råkade en kompis trampa honom på tassen. Inte alls hårt eller så men han blev dödligt halt. Efter en stund glömde han bort det men när det väl var vår tid in i ringen kom han såklart på det igen och var jättehalt. Men bara ibland, så domaren såg honom springa ordentligt också. Knäppa hund. :crazy:

Är det bara jag och Dolly idag då? Eller var det någon mer? :)

Det är möjligt att jag dyker upp med min lilla vrålapa. Han behöver tränas i att uppföra sig på promenader med andra hundar. Milt sagt. Han brukar vara mer vild än tam.

Vrålapan är 10månaders tibetanskterrier i pincherförklädnad. Skäller värre än han bits*s* och är i värsta slyngelåldern.

Tänkte ta en tur till plikta först och spionera på barn.

Hehe! Gör det. Jag var där och spionerade förra veckan. Ta med lite skolböcker bara så ser det inte så suspekt ut. ;)

Min hund är lika gammal som din ungefär och vill helst bara leka. Så han är rätt vild han med. Liiite större dock, skulle jag tro. :D

Calazirya: Trist. Eller ja, kul med hundkurs förstås. Jag brukar också ha hundträning på måndagar så vi får ta en annan dag nästa gång. :p

Tycker jag ;) Voffen är visseligen hos mamsen i kungälv, men han är ju hämtbar. Eller så får ni komma dit :p

ja jag är iaf fortfarande på =D

ska se om dom där chihuahuorna skulle med oxå. annars blir det väl bara du och jag =)

Yes, och kanske escodobe. Det blir bra det. Börjar det spöregna ställer jag dock in, jag har inte införskaffat några bra regnkläder ännu. Hm. Jag PMar dig mitt nummer förresten, ifall det skulle bli typ ösregn eller nåt annat som inträffar. :)

okidoke!! låter som en utomordentlig plan! ska ut och rasta lille herrn en bra rund ahär nu så han inte får totalt överslag när han träffar era vovvar i stan =)

tack för idag, det ligger en helnöjd och nanig vovve här, och har legat här sen vi kom hem =) får vi absolut göra om! :)

När blir nästa gång då?;) Jag har fullt upp i helgen som sagt men vardagar är det rätt lugnt.

tja. jag har lite o greja med idag och imorgon, men redan på torsdag skulle jag kunna hinna med en promenad =) slutar dock skolan vid 15, och måste hem ochhämta Lille Herrn =) men det tar nog inte mer än än halvtimme-40 min.

fredag eftermiddag funkar oxå =)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 012
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar