Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det var inte såååå farligt men Kirsty tycker väldigt synd om sig själv och för att understryka sitt elände väljer hon att skutta på tre ben så matte ska se att hon liderauuu, hoppas det inte blir något dumt med såret då =) och om vi inte se simorgon, så en annan gång =)
Haha, jo så har mina tidigare voffar varit, har dom haltat har nåt varit brutet. Kirsty kan dock skrika som en stucken gris för att man NÄSTAN trampat på henne, lika bra i förebyggande syfte lixom Hon haltade inte alls när vi var hos maria utan lekte tom med Kimi men nu när hon kommit hem har hon börjat känna efter och vid närmare eftertanke gör det såklart FRUKTANSVÄRT ontEfteråt ruskade han lite på sej, sen traskade han på som om inget hade hänt. även fast matte hade hjärtat i halsgropen hela vägen hem =P Så är här är det omvänt. jag var tillochmed till vetten med en tryckkänslig nos.. men nu två år efter vet jag iaf vad det berodde på haha!!!
Galathea vet ju hur det är med dramaqueen. Men som sagt, får se om vi dyker upp imorgon, annars är vi på på senare bukepromenader, även som det är lite tight på helgerna framöver så passar vardagsem oss perfekt.