Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Jag vill också vara med :D Addade dej Hawaii men antingen så har du inte acepterat , eller så är du aldrig inne :p

Hej, jo jag har nog sett dig "away" några gånger, vi sitter väl inte vid datorn vid samma tider ;) Kul med fler att promenera med.

Låter bra:D Finns det parkering för miljöförstörare?:angel:

Ja, parkering finns. Här är en länk till karta. Om man väljer "utsikt" kan man se parkeringen precis framför kartnålen och på den vanliga kartan kan man se 2-kilometersrundan som den gula smala vägen. Jag kan också på torsdag!

Inget bestämt ser jag nu.

Jag är hemma nästan hela dagen om någon känner sig manad. :)

Äsch då, hade glömt bort den här tråden, disträ kallas det visst, eller senil om man så vill:crazy: Jag kan inte idag, har varit vaken hela fm och måste sova (jobbar natt) sen åker jag till stockholm över helgen så i helgen kan jag inte heller. Nästa helg går jag gärna en promenad däremot! Eller någon kväll i nästa vecka.

Nu har mitt internet kommit igång ;)

Jag och Zaga hänger gärna med på kontrollerade promenader.
Vill dock inte släppa henne lös med ett flertal okända hundar, men det är ju bara att vi tränar passiv träning vid sidan av :D

Nu har mitt internet kommit igång ;)

Jag och Zaga hänger gärna med på kontrollerade promenader.
Vill dock inte släppa henne lös med ett flertal okända hundar, men det är ju bara att vi tränar passiv träning vid sidan av :D

Åååh, äntligen är du tillbax!

Mina släpps inte heller ihop med andra hundar, utan för min del är det koppelpromenad som är tanken.:)

Ska vi ta nått i helgen?

Idag, idag, idag :angel:

Nej, men söndag eller något hänger nog jag och Zippellippan med om det är okej. Vi kan hantera lugna koppelpromenader med ;)

Idag, idag, idag :angel:

Nej, men söndag eller något hänger nog jag och Zippellippan med om det är okej. Vi kan hantera lugna koppelpromenader med ;)

Meh, jag har precis kommit tillbaka efter en två mils rask powerwalk. Snacka om träningspass. Phu.

From imorgon har jag bara en hund på hemmaplan, men promenera gör vi ju ändå.;)

Får ni till någon kul prommis? :) Jag kanske kan i helgen, jag borde iaf kunna. Det beror lite på min kompis som ligger på sjukhus. Får han dygnspermis har jag lovat att umgås lite med honom, och så har jag stallmöte på lördag förmiddag. Men i övrigt kan jag och hänger gärna med så länge det inte spöregnar. :p

Min Hoppetossa och jag får nog hoppa över promenaden i helgen.

Vi måste träna hårt eftersom hon valt att bli en riktigt vildgris nu i anslutning till att tävlingskursen börjar.

KN och puttar lite!

hur går det med promenaderna? jag och Lille herrn går gärna med på långa som korta promenader och ev lekstunder =) Vi håller till i kålltorp så härlanda hade ju passat oss skitbra, men vi är rätt duktiga på att åka buss oxå =D

i helgen är vi iaf lediga, och de flesta vardagar med.

Jag är också fortfarande på på promenader och/eller lekstunder. I helgen har jag en del på schemat men söndag em skulle passa mig. Plats är inte så noga bara det finns parkering (för lat för buss;)).

Nooo, inte söndag! Då är vi i Sofiero på utställning. :banana: Cerberus hade iofs helt säkert hellre slängt sig i asfalten och sånt inför söta vinthundsflickor. ;) Men ja, hittar ni någon annan dag är vi på. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 012
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar