Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

hmmm måndag *krafsa fram schema* Det går asbra för mej med =) allt var ändå fullt på friskis. =D

Jag använde slut på min fantasi förra gången. ;) Vi är flyttbara vart helst det går bussar/vagnar. :D

Men svarte mosse då, om någon av dom människorna hänger på så vi kan få guideing? Om inte går jag gärna nånstans där det finns rasthage så det kan bli lite lösspring också.

Men svarte mosse då, om någon av dom människorna hänger på så vi kan få guideing? Om inte går jag gärna nånstans där det finns rasthage så det kan bli lite lösspring också.

Jag är på. Vi vill såklart också gärna förbi någon rasthage eller stor springyta om möjlighet finns.

jag har en liten papillon, så blir nog inget lösspringande för hans del hähä. men jag går dit ni går så att säga =D

Svarte Mosse är jättefint. :)

På måndag är det dock träning med stora hunden, och lilla hunden löper.

Men jag kan förklara vägen om ni vill, och sen är det bara att följa valfritt stråk som är utmärkt med färg.;)

Nån särskild inhängnad vet jag faktiskt inte om det finns,( tveksamt, skulle vara någon av fotbolls eller tennisplanerna men det är nog strikt förbjudet ) släpper inte mina i sådana.

Har ni en fungerande inkallning så är ni omslutna av massa skog.;)

Har ni en fungerande inkallning så är ni omslutna av massa skog.;)

*hostar* Sade jag att jag har en afghan? :D;) Fast vi är iofs i "skogen" nästan varje dag, men i en sån liten skog utan vilt. Då fungerar det. Bara att jag får hem halva skogen in i lägenheten förstås. :crazy:

Jag skulle allt kunna tänka mig hänga med någon gång. Svarte Mosse kan jag, bodde där i två år. Man kan gå riktigt långt. Ända bort till Björlanda. Så hojta till när ni ska gå runt där uppe en helg så är jag och mina stollar på:)

KN

men okej, måndag it is. vilket hållplats åker man till osv? och vilket tid passar de flesta? även om vi kanske inte blir hysteriskt många =P

tidig eftermiddag kanske? det blir ju mörkt och trist tidigare än man kan tro på kvällarna nu =/

stridsvagnshundarna =D
18489175.jpg

Senast ändrad:

Nå, vilken tid säger vi nu då? Jag kan precis när som helst. Kl 16 kanske? Ska vi ta svarte mosse trots att ingen som håller hus där ska med? Eller ska vi ta nåt sånt simpelt som Slottskogen eller nåt? :)

kl 16 låter bra för mej =) och ehuu. jag är på vad som!! gud vad svensk det är att inte kunna bestämma plats haha!!

16 funkar för mig med. Röstar dock för slottskogen om det inte är någon som kan svarte mosse som ska med, då kan man ju "spara" sm till någon annan gång.

yeah, slottis låter skitbra =) ska vi säga vid typ. linnéplatsen, eller den där skitsnygga "val-infotavlan" elle rnågot annat konstverk kl 16 då? =D

Jag vet inte ens vad det är för tavla du menar så i närheten av där man hoppar av vagnen vid linnéplatsen blir väl bra? Jag är helt slut efter dagens utställning men jag och hund ska väl hinna vila lite innan imorgon hoppas jag. :p

hehe ja det får vi verkligen hoppas! =)

men dåså, där man går av vagnen. på linnéplatsen kl 1600 it is. ska försöka få med mej en vän och hennes små vavvor oxå =P

Jag kan inte komma imorgon. Kirsty har varit och lekt med tjörns bukevoffar och slitit upp ett rejält sår på insidan av låret så hon är halt *sucka*
Ser det bättre ut imorgon kommer jag i alla fall men stå inte och vänta på mig, kommet jag kommer jag i god tid;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 012
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar