Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Ja, och det värsta är om de ser sura ut och säger "det tror jag då verkligen inte!"
Kommer säkert bussen vara full så man blir tvungen att fråga varenda en :p

Ett stycken uppehållsväder beställt!
Jag är inte så stort fan av regn, så jag och min hund blir rätt griniga om det regnar..

Jag kan vara lite busig och lägga till en igenkännelig detalj, vi har ett grönt nylonkoppel! Så, tveka nu ej.

Senast ändrad:

Kan vi beställa uppehållsväder förresten?

J
Ett stycken uppehållsväder beställt!
Jag är inte så stort fan av regn, så jag och min hund blir rätt griniga om det regnar..

Enligt SMHI ska det inte regna alls imorgon:D
Jag får nog bära min voffsa om det regnar för det finns inget hon tycker är värre:rofl: Så om det regnar så känner ni igen mig på att det är jag som bär ett randigt benrangel...

kl

Ni kanske såg att jag tog bort mig inför morgondagen.
Fyller som sagt år och har nu blivit informerad om att jag inte kommer att vara hemma.

Däremot är jag väldigt taggd inför mer promenader, och lägger till Svarte Mosse som ett kanonförslag för kommande promenader.

Ha så kul imorgon så syns vi förhoppningsvis nästa vecka?! :)

Jag känns igen på den sura minen och en hund som ser ut som han ätit Pandoras box till lunch ;)

Nåväl, vi får hoppas att det är fint väder så ses vi five-isch.
Hur många blir vi nu då? Fyra?

Nåväl, vi får hoppas att det är fint väder så ses vi five-isch.
Hur många blir vi nu då? Fyra?
Jag tror vi blir fler... Sist jag pratade med emelie (Glim) så skulle hon komma, sen kommer väl *Tilda* också och Tottili? Blir väl minst 6 st isf?

GÖTT!

Jag ska försöka dra med mig Cecilia (Priscilla), men hon var nog inte på pepp, hon skulle hämta en kökssoffa :p

kl
Däremot är jag väldigt taggd inför mer promenader, och lägger till Svarte Mosse som ett kanonförslag för kommande promenader.

Ja jag håller med! Dit hittar ju tillochmed jag som är helt nyinflyttad, jag bor precis vid svarte mosse så :D

Jag tror vi blir fler... Sist jag pratade med emelie (Glim) så skulle hon komma, sen kommer väl *Tilda* också och Tottili? Blir väl minst 6 st isf?

Jag är inte säker på att jag kan komma, ska passa en hund till imorrn, vet inte hur länge och jag tänker inte släpa med mej två boxergalningar, då får jag väl aldrig följa med igen..:p

Jaha där ser man! Vart bor du då? Om det är en sån hund som du har på bilden så är det inte omöjligt att jag sett dej.. för dom är väl inte såå jätte vanliga eller?

Jaha där ser man! Vart bor du då? Om det är en sån hund som du har på bilden så är det inte omöjligt att jag sett dej.. för dom är väl inte såå jätte vanliga eller?

Jag bor brevid länsmanstorget.

Ja en av hundarna är en schipperke som på avataren, dom är ganska ovanliga.
Den andra hunden är stor och beighe/vit.

Jag gick föresten bakom två personer med en boxer igårkväll!?

Jag är inte säker på att jag kan komma, ska passa en hund till imorrn, vet inte hur länge och jag tänker inte släpa med mej två boxergalningar, då får jag väl aldrig följa med igen..:p

*fnissar* Ju fler boxergalningar desto bättre;)

jag bor också i närheten av länsmanstorget, fast lite längre bort vid skolan, vet inte vad den heter nu men den som ligger vid spårvagnshållsplatsen..
Jasså men det kan ju kanske vart jag och sambon? Vet bara en till boxer som bor här i krokarna, och den är tigrerad inte gul som våran. Fast sen finns det ju säkert massa man inte sett heller.

Vad är din andra hund för ras?

jag bor också i närheten av länsmanstorget, fast lite längre bort vid skolan, vet inte vad den heter nu men den som ligger vid spårvagnshållsplatsen..
Jasså men det kan ju kanske vart jag och sambon? Vet bara en till boxer som bor här i krokarna, och den är tigrerad inte gul som våran. Fast sen finns det ju säkert massa man inte sett heller.

Vad är din andra hund för ras?

Jaha, men va kul! Då bor vi ju nära!

Den andra hunden är en blandras, Amstaff / RR.

Nejmen va roligt!

Vi måste ju styra upp nått!:laugh:

Jag promenerar i Svarte Mosse varje dag.

Och ändå har vi inte sett varandra? Knepigt. Jag bor på rimfrostgatan, precis ovanför den inhägnade fotbollsplanen. Mina hundar träffar gärna andra hundar, men skäller tyvärr ganska mycket :o

Och ändå har vi inte sett varandra? Knepigt. Jag bor på rimfrostgatan, precis ovanför den inhägnade fotbollsplanen. Mina hundar träffar gärna andra hundar, men skäller tyvärr ganska mycket :o

Bör nämnas att vi flyttade hit på heltid förra veckan.;)

Vi vill gärna ha promenadsällskap!:)

Bör nämnas att vi flyttade hit på heltid förra veckan.;)

Vi vill gärna ha promenadsällskap!:)

Inte så underligt då. Men man tror ju alltid att man har koll på alla hundar som bor i närheten tills man plötsligt får syn på en ny nån dag =) Vi har inte heller bott här så länge, sen början av juni bara. Jag har miss_palm(at)hotmail.com, ni kan väll adda mig där om ni vill så kan vi styra upp nåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar