Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Jag hänger gärna på! Min lilla grishund kan behöva träffa lite nya vänner. Jag kan fram till 20e, för jag börjar skolan då. På en helg kan jag alltid.

Jag är sugen på promenad. Mina hundar får dock inte heller leka.
20e är jag upptagen, 21a fyller jag iofs år men har inget speciellt planerat.

Tycker fö att vi borde dra igång hundpromenad i Gbg regelbundet ( typ 1gång/månad) eller liknande. :)

Tycker fö att vi borde dra igång hundpromenad i Gbg regelbundet ( typ 1gång/månad) eller liknande. :)

Det tyckte jag var en bra idé! Eller kanske tom en gång varannan vecka, är vi såhär många med hund i götets så borde man ju kunna få ihop ett gäng lite oftare och då "gör det inte så mycket" om man missar någon gång.

Ok... Såhär ser det ut då (tror jag;)).

16: Haukur, Squarepants
19: Haukur, Galathea, Squarepants
20: Haukur, Galathea, Glimfeather, Squarepants
21: Haukur, Galathea, Glimfeather, Lilljessica

Slänger väl in lite fler datum så kan vi ju planera fler träffar på en gång;) Skriver bara datum jag kan men ni kan ju ha träff utan mig om alla skulle kunna någon annan dag:eek:

26: Haukur
27: Haukur
28: Haukur

I September kanske folk har börjat jobba/plugga så då kanske vi ska hålla oss till helger?

6: Haukur
7: Haukur
13: Haukur
14: Haukur
20: Haukur
21: Haukur
27:
28:

Kopiera listor och skriv ert namn när ni kan så tar vi dom dagar när det passar flest:D

Bra idé :idea:

16: Haukur, Squarepants, Lidl

Slänger väl in lite fler datum så kan vi ju planera fler träffar på en gång Skriver bara datum jag kan men ni kan ju ha träff utan mig om alla skulle kunna någon annan dag

28: Haukur, Lidl

I September kanske folk har börjat jobba/plugga så då kanske vi ska hålla oss till helger?

6: Haukur, Lidl
7: Haukur, Lidl
13: Haukur, Lidl
14: Haukur, Lidl
20: Haukur
21: Haukur
27: Lidl
28: Lidl

Det tyckte jag var en bra idé! Eller kanske tom en gång varannan vecka, är vi såhär många med hund i götets så borde man ju kunna få ihop ett gäng lite oftare och då "gör det inte så mycket" om man missar någon gång.

Jamen eller hur. :laugh:

Om man sätter tex varje / varannan söndag, så kanske man blir 5 pers ibland, 2 ibland och massor ibland.

Angående 21a så får jag hålla det lite öppet,har inget planerat, men fyller som sagt år och det har hänt att jag blivit bortrövad förr.:p

Bra idé :idea:

Slänger väl in lite fler datum så kan vi ju planera fler träffar på en gång Skriver bara datum jag kan men ni kan ju ha träff utan mig om alla skulle kunna någon annan dag

28: Haukur, Lidl

6: Haukur, Lidl
7: Haukur, Lidl
13: Haukur, Lidl
14: Haukur, Lidl
20: Haukur, LillaMy84
21: Haukur, LillaMy84
27: Lidl, LillaMy84 (jobbar natten så lite beroende på tid)
28: Lidl, LillaMy84 (samma som ovan)

Jag håller med. Jag går gärna promenader, hundarna ska ju alltid ut ändå. :D Och då kan ju dom som vill och kan träffas. Det är ju svårt att få ihop datum som alla alla kan samtidigt på. :p

26: Haukur, Galathea
27: Haukur, Galathea
28: Haukur, Lidl, Galathea

6: Haukur, Lidl, Galathea (tror jag kan denna helgen)
7: Haukur, Lidl, Galathea
13: Haukur, Lidl, Galathea
14: Haukur, Lidl, Galathea
20: Haukur, LillaMy84, Galathea
21: Haukur, LillaMy84, Galathea
27: Lidl, LillaMy84 (jobbar natten så lite beroende på tid), Galathea
28: Lidl, LillaMy84 (samma som ovan), Galathea

Jag kan mest hela tiden, ska iväg på någon utställning bara. Men det kommer säkert in mer förhinder längs vägen. Men kan jag är jag absolut på! :p

Håller med om det jag också:laugh: kanske kan variera promenadställena också.. är ju aldrig fel att vidga vyerna menar jag:idea:

attans.. kom på att jag kanske ska iväg o tävla 21/9 men blir det på em/kväll funkar det ju oavsett.. är ju inte ens säkert man kommer med.. men får lämna en liten reservation på det datumet också:(

20: Haukur, Galathea, Glimfeather, (Squarepants kan om det blir 16-17tiden)
21: Haukur, Galathea, Glimfeather, Lilljessica (Squarepants kan om det blir kanske vid 16-17tiden.)

26: Haukur, Galathea,

6: Haukur, Lidl, Galathea (tror jag kan denna helgen) Squarepants
7: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
13: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
14: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
20: Haukur, LillaMy84, Galathea, Squarepants
21: Haukur, LillaMy84, Galathea, Squarepants
27: Lidl, LillaMy84 (jobbar natten så lite beroende på tid), Galathea, Squarepants
28: Lidl, LillaMy84 (samma som ovan), Galathea, Squarepants

Angående tider så föreslår jag att vi åtminstone på vardagar ses på em, runt 17 kasnke eller tom 18? Verkar vara fler än jag som jobbar natt och behöver sova på dagen, dessutom kanske dagjobbare hinner sluta och följa med.

På helgerna spelar tiden kasnke inte lika stor roll?

Bra förslag! Jag som går i skolan slutar vid 15-16 de flesta dagar, och jag har ju en timme med tåg till Göteborg. Helgerna har det mindre betydelse.

*puttar upp*

Alla ni som frågade om ni fick vara med: Självklart får alla vara med oavsett hund eller bukestatus;) Enda kravet är väl att hunden inte har nåt smittsamt så vi får en bukeepidemi:D

Haha vad bra då :) Både jag och hunden är friska så vitt jag vet :D

19: Haukur, Galathea, Squarepants, Tottili
20: Haukur, Galathea, Glimfeather, (Squarepants kan om det blir 16-17tiden), Tottili
21: Haukur, Galathea, Glimfeather, Lilljessica (Squarepants kan om det blir kanske vid 16-17tiden.)Tottili

26: Haukur, Galathea,

6: Haukur, Lidl, Galathea (tror jag kan denna helgen) Squarepants
7: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
13: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
14: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
20: Haukur, LillaMy84, Galathea, Squarepants
21: Haukur, LillaMy84, Galathea, Squarepants
27: Lidl, LillaMy84 (jobbar natten så lite beroende på tid), Galathea, Squarepants
28: Lidl, LillaMy84 (samma som ovan), Galathea, Squarepants

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar