Hundträff i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hundträff i Göteborg

Såå.. när blir första promenaden nu då? :) och var?

Eehm. Tjaa.. Jag är dålig på att bestämma saker men vad tror ni om 21a och 28e? På eftermiddagarna? Kanske vid Härlanda tjärn första gången? Sedan kan man ju variera? Slottskogen finns ju alltid också. Min hund och jag är vana bussåkare så vi kan ta oss vart helst ni önskar. :p

Eehm. Tjaa.. Jag är dålig på att bestämma saker men vad tror ni om 21a och 28e? På eftermiddagarna? Kanske vid Härlanda tjärn första gången?

Tycker jag låter bra!

Men då säger vi väl torsdagen den 21 augusti kl 17 vid Härlanda tjärn? Då kan vi ju som sagt gå en promenad runt pölen och sen kan dom som vill släppa i hagen. Vill man kan man ju ta med lite fika också:D

Tycker jag låter bra!

Men då säger vi väl torsdagen den 21 augusti kl 17 vid Härlanda tjärn? Då kan vi ju som sagt gå en promenad runt pölen och sen kan dom som vill släppa i hagen. Vill man kan man ju ta med lite fika också:D

Super! *skriver in i kalendern* :D

Då kan inte jag men jag är med nästa gång!

Öhm. Hur förklarar man det.. Härlanda tjärn ligger vid delsjöreservatet typ, åt östra sjukhusethållet. Eehm. Björkekärr kan man väl säga. Om man åker buss tar man 17-bussen mot östra sjukhuset och hoppar av vid spåntorget. Där ifrån är det bara några hundra meter att gå. Åker man bil är det nog lättast att köra motorvägen mot östra sjukhuset, åka av där och sedan köra mot Björkekärr. Man kan åka innervägen med, beroende på vart man kommer ifrån.

*puttar*

Börjar ju närma sig nu... Verkar vara fler som var intresserade innan datum spikades, har ni glömt?;)

Ska vi ses vid parkeringen vid badplatsen eller var brukar man ses?:angel:

16: Haukur, Squarepants, Lidl
19: Haukur, Galathea, Squarepants, Tottili
20: Haukur, Galathea, Glimfeather, (Squarepants kan om det blir 16-17tiden), Tottili
21: Haukur, Galathea, Glimfeather (Squarepants kan om det blir kanske vid 16-17tiden.)Tottili

26: Haukur, Galathea,
27: Haukur, Galathea
28: Haukur, Lidl, Galathea

6: Haukur, Lidl, Galathea (tror jag kan denna helgen) Squarepants
7: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
13: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
14: Haukur, Lidl, Galathea, Squarepants
20: Haukur, LillaMy84, Galathea, Squarepants
21: Haukur, LillaMy84, Galathea, Squarepants
27: Lidl, LillaMy84 (jobbar natten så lite beroende på tid), Galathea, Squarepants
28: Lidl, LillaMy84 (samma som ovan), Galathea, Squarepants

*puttar*

Börjar ju närma sig nu... Verkar vara fler som var intresserade innan datum spikades, har ni glömt?;)

Ska vi ses vid parkeringen vid badplatsen eller var brukar man ses?:angel:

Det blir väl bra? Jag åker buss dit antagligen så om fler gör det kanske vi ses redan på bussen.

Alla som är intresserade, det är ju bara att dyka upp! :idea:

Jag landar tyvärr inte förens 17.20 på den utskrivna platsen, men.. jag hoppas det är okej. Annars får jag ta en annan gång :)
(Jag antar att man kan ta spårvagn 3 och hoppa av i Härlanda?

För mig är det helt okej. :) Men det är en bit att gå från Härlanda har jag för mig. Tar nog en stund.

17 passerar Nordstan (på centralensidan alltså, inte Brunnsparken) och jag tror den stannar där vid taxbilarna vid centralen med.

Ahaa. Det kanske är smidigare att ta bussen då. Ingen mer som ska på där så jag inte missar? :angel: Nej, men det går nog bra.

Ta bussen som går mot Björkekärr bara, INTE mot Tuve. Så slipper du hamna på Hisingen och helt fel håll. ;) Jag tar också bussen men hoppar nog på den på backaplan redan. Och kanske någon tidigare om du blir lite sen? Men ser du mig så hojta. Jag har rosa hår och grå afghanhund så jag typ syns. ;) :D

Björkekärr, Björkekärr, Björkekärr *präntar in*

Okej, jag har svart hår och en stor svart hund, så.. jag är nog rätt lätt att missa :D

Haha! Penna och papper my friend. Ny sak, kommer hårt i usa nu. ;) :rofl:

Det känns ju liksom fånigt att gå fram till folk och fråga om det är dom som är från bukefalos. Å andra sidan, hur många hundar är ute och åker på 17-bussen just precis då. :D Och är jag ensam på bussen knallar jag ner till stranden och ser förvirrad ut så ses vi där.

Kan vi beställa uppehållsväder förresten? Hade varit trevligt. Jag blev blöt så det räckte igår på Lure coursingen. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 536
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar