Hundbuketräff Göteborg

Tyvärr, helgen vecka 21 är för tätt inpå tikens valpning så jag har nog för fullt upp med valpar och de andra hundarna.
Vecka 23 ser nog bättre ut, om jag inte har hunnit börja jobba. Då har lilla S hunnit landa lite också så hon kan följa med.

Det går sådär va med planerna :p :D jag är hemma/jobbar hela juli och augusti så ses gärna då också - det måste ju inte vara en enorm träff heller :) Annars blir september fint!

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar