Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hur ska hunden vara lastsäkrad? hundbur fastskruvad i golvet? pappa har en husbil och är ofta iväg med den, gamla hunden älskade att...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: Buck
·
Övr. Hund Jag har köpt en ny säng och en valp kommer hem i början av oktober. Skulle ni vänta med att sätta på benen på sängen och ha den låg...
Svar
6
· Visningar
3 265
Senast: panini
·
Övr. Hund Svårt och jobbigt problem det här.:( Min far har en 7-årig setter som är världens gulligaste mot människorna i familjen, samt mot alla...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Är det ngn här som håller på med Nosework och som ge lite tips om hur man kommer igång med det? Tror att det hade passat Loppan ypperligt.
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Startar en separat tråd i detta ämne och vill direkt påpeka att jag inte tycker att det är en defekt som skall ses genom fingrarna med...
Svar
14
· Visningar
1 986
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag planerar hundvalp i höst (ska födas denna vecka, väntar med spänning på att uppfödaren ska höra av sig). Så nu vill jag ha tips på...
Svar
19
· Visningar
3 572
Övr. Hund Mor o fars Amerikanska cockerspaniel är för närvarande tovexpert mamma borstar, borstar och borstar igen efter nästa promenad eller en...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Katten är 17 år gammal, gör väldigt lite väsen av sig och sover större delen av dygnet. Valpen är väldigt fascinerad av katterna och än...
Svar
7
· Visningar
2 424
·
  • Låst
Övr. Hund Det är fullt i nummer 5 gott folk! Var så goda att fortsätta i denna :)
98 99 100
Svar
1 991
· Visningar
90 924
Övr. Hund Har alltid haft stora hundar. Nu har jag en ganska stor cane corso som väger 42 kg. Har aldrig haft problem att få hundarna att inte dra...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag är så tvivlande till detta med hund, vi har haft en supercharmig lite kille hemma nu i två veckor och jag gillar verkligen honom OCH...
2
Svar
22
· Visningar
1 904
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Har varit i kontakt med en tjej om att börja rasta hennes lilla hund på mina luncher. Hon undrar nu hur mycket jag vill ha. Jag har...
Svar
16
· Visningar
4 475
Senast: pepp
·
Övr. Hund Hej! Tänkte att det allvetande Buke har bra koll på denna fråga :). Det har blivit dags att köpa en bilbur till vår hund men frågan är...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 213
·
Övr. Hund Varför kan så få hanhundar umgås normalt med tikar (såväl som i löp och inte löp?). Är det "bara så" eller är det en träningsfråga? Vad...
2
Svar
34
· Visningar
3 154
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Byxor ja, vad ska man ha? Har haft vinthund nu i flera år men är tillbaka i dalmatinervärlden igen, med mer träning och tävling, och då...
2
Svar
36
· Visningar
2 873
Övr. Hund I dagarna är det ett år sedan Skroffan blev sjuk och dog (jag kan nästan inte ens skriva det :(). Jag har förlorat en hund till det...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Lägger en del hårda spår åt min hund. Hur kul som helst, men jag är helt hopplös på att komma ihåg hur spåret går. Hur mycket jag än...
2
Svar
37
· Visningar
3 363
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Det finns ju företag som specialbygger burar till olika bilmodeller. Hur anpassade är de till bagageutrymmena? Sätts de ihop utanför och...
Svar
2
· Visningar
534
Senast: snorp
·
F
  • Låst
Övr. Hund Varje sommar är det samma visa. Turister och sommargäster går helt sonika in på vår tomt, eller över den. Igår gick en ungdom från...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
15 094
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag är medlem i en brukshundklubb sedan några år tillbaka. Den ligger långt bort för mig, så att åka dit för att träna till vardags är...
Svar
1
· Visningar
431
Senast: MiniLi
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat