Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byxor ja, vad ska man ha? Har haft vinthund nu i flera år men är tillbaka i dalmatinervärlden igen, med mer träning och tävling, och då är väl inte träningstights utan fickor det bästa valet . Jag är kort och liten, 160cm och 50 kilo. Provade ett par engelssons st 34 i går men dom var alltför långa, och det skulle inte bli bra att korta av dom heller. Hur är arraks byxor, både i storlek och bekvämlighet? Har ni andra tips?
Jag har slitit ut ett par Keb, har gillat dom riktigt mycket så behöver ett par nya. Är Alta liknande med mycket stretch?Svårt att säga, jag har ett par Keb och ett par Alta, de sistnämnda är mina favoriter eftersom de sitter åt utan att vara ormskinn sas. Men mina Keb är en storlek för stora, så det är svårt att jämföra rättvist, stretchpanelerna är större på dem också.
Naturkompaniet brukar ha många modeller inne, gå dit och testa, prova ordentligt med att sätta dig på huk etc.
Mina äldsta Fjällräven skänkte jag för nåt år sen, de hade 12 år på nacken då och var möjligtvis lite blekta. Mina Alta har jag haft i 6 år, samma med dem, kanske lite blekta (svarta) men inte en enda söm som gått eller några hål.
Jag köpte ett par Lundhags, men sålde dem igen, inte alls som jag förväntat mig.
Alta har stretch på sidorna vid höfterna och i knävecken tror jag det är. G1000 resten, men de är lika sköna enligt mig eftersom stretchen sitter på rätt ställe.Jag har slitit ut ett par Keb, har gillat dom riktigt mycket så behöver ett par nya. Är Alta liknande med mycket stretch?
Låter bra, stretch på rätt ställe är bara bra men det behöver inte vara för mkt. Får prova dom helt enkelt!Alta har stretch på sidorna vid höfterna och i knävecken tror jag det är. G1000 resten, men de är lika sköna enligt mig eftersom stretchen sitter på rätt ställe.
Stretchen slits ju mycket fortare än G1000, så jag ser ingen nackdel med det.
Jag har de från engelsson den korta modellen, är 162 cm och de är perfekt i längd
hur är dom i materialet och hållbarheten? Är lite inne på ett par därifrån eller om jag lika gärna ska kosta på mig från Fritidsfabriken
hur är dom i materialet och hållbarheten? Är lite inne på ett par därifrån eller om jag lika gärna ska kosta på mig från Fritidsfabriken
Ååh, jag vill också ha tips! Är 170 lång, väger cirka 80 kg och har en stor (fantastisk) röv som gärna vill ha plats utan att man behöver skyla baken när man sätter sig ner. Har ett par Lundhags nu men de är hopplösa och jag måste alltid tänka mig för med resten av klädseln och se till att jag har tillräckligt långa tröjor som går över baken. Skitirriterande.