Diskutera du exakt den frågan som trådskrivaren ställer i trådstarten och du får trådar på 1-5 inlägg eller så genomgående. Detta är ett diskussionsforum med levande trådar inte en frågelåda där man enbart svarar på ursprungsinlägget. Det finns i stort sett ingen tråd som inte svävar ut något. Mina svar berör i stort sett huvudfrågan. Varför folk går in på TS tomt och hur hon ska förhindra det.
Ditt svar är däremot direkt OT, om du vill diskutera vad man får skriva och inte får skriva i trådar så rekommenderar jag en tråd under "Om Bukefalos". Gå tillbaks till ursprungsfrågan och jag kan garantera att ditt inlägg inte berör TS fråga på något sätt. Ogillar du vad folk skriver så rekommenderar jag att triangla inlägget du inte vill ha kvar. Det är mycket bättre än att leka åsiktspolis och anse sig ha tolkningsföreträde
Da jag inte tanker ge mig in I forklaringar som andra redan gett nojer jag mig med att saga att det ar mer ditt envisa fasthallande av att inte lyssna pa TS utan fora en egen parallel discution jag finner anmarkningsvard. Som du papekade ar mitt inlagg inte "on topic" aven om det beror traden, sa jag slutar har.