Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är därför jag rekomenderar dig att träffa tiken, dom ihop med dina hundar så kan du själv se med egna ögon vad som gäller.Information om deras hund?
Dom tycker/säger själva att hunden är "snäll"
Dom tycker även att hunden är lydig och att dom har pli på den...
Jag kan säga att jag litar inte på deras omdöme
Jag uppfattar tiken som "skum" det är hur hon ser ut och rör sig mot mina hundar som jag inte gillar
Kan inte sätta fingret på vad det är
Jag träffar många hundar och har inte fått den känslan med annan hund
Det är nog enklare att lösa problem IRL än på Internet.
Håller med men det här känns som en ickediskussion.
1. Ja jag menar såklart inte att det ska BOKSTAVLIGT trycka upp lagboken i nyllet på dom.
2. Vet inte vad du anser att jag massuppfittat faktiskt but please don't enlighten me.
3. Nope inte enligt TS. Jag tror du tolkar lite som du vill här.
4. Visste inte att du hade tolkningsföretråde. Ber om ursäkt.
5. Jag läste från start men orkade inte säga nåt tidigare.
6. Var sa jag att tråden inte får finnas? Feltolkat av dig.
7. Stoppa upp dina smajlisar i röven.
Som ny i forumet kanske du ska tagga ner lite Halva tråden består av ditt svammel,där det mesta är missuppfattat.Oj vilka ömma tår, äh du får väl hållas då
1. Ja jag menar såklart inte att det ska BOKSTAVLIGT trycka upp lagboken i nyllet på dom.
2. Vet inte vad du anser att jag massuppfittat faktiskt but please don't enlighten me.
3. Nope inte enligt TS. Jag tror du tolkar lite som du vill här.
4. Visste inte att du hade tolkningsföretråde. Ber om ursäkt.
5. Jag läste från start men orkade inte säga nåt tidigare.
6. Var sa jag att tråden inte får finnas? Feltolkat av dig.
Som ny i forumet kanske du ska tagga ner lite Halva tråden består av ditt svammel,där det mesta är missuppfattat.
Jag är lite förvånad över dina inlägg här dock, har sett dig i andra trådar och du verkar ju kunna prata väldigt rakt på sak och uttrycka dig ganska kort
Just därför jag bad dig tagga ner! Kan det bli rakare?
Jag har inget emot mothugg,snarare tvärtom, men .......(jag vet inte hur jag ska förklara det utan att moderatorn vill radera mitt inlägg)
I just det inlägget där jag ifrågasatte varför du hoppade på mig,så var tidigare inlägg inte till dig och ovanpå det så missuppfattade du och sen blev jag sur